fbpx
סגירה

בניית דף נחיתה – איך להכפיל את כמות הפניות שלכם עם דף אחד?

בניית דף נחיתה מקצועי
המדריך לבניית דף נחיתה שיביא לעסק שלכם הרבה מעבר, במדריך הבא אפרט על בניית דף נחיתה, מה הוא עושה? והכי חשוב! איך הוא יכול למקסם את העסק שלכם.
תוכן עניינים

מהו דף נחיתה ולמה כל עסק צריך אחד?

דף נחיתה זה בעצם אתר אינטרנט שבנוי על דף אחד בודד ללא ניווטים לדפים אחרים, לרוב משתמשים בו כיום לקדם מוצרים או שירותים שונים באמצעות קידום ממומן או מודעות ברשתות החברתיות, מאוד קשה ואף לא ניתן לקדם דף נחיתה באמצעות קידום אורגני וזאת כי הוא לא מציג תוכן בדומה לאתרים גדולים.

יש אנשים שגם מייצרים דף נחיתה על מנת להציג את העסק שלהם או תיק העבודות שלהם ולא משתמשים בו על מנת לקדם את עצמם אלא רק בכדי לייצר מעין תדמית נוספת לעסק.

למה כל אחד/ת חייב/ת לבנות דף נחיתה?

יצירת דף נחיתה זה מהלך מאוד יעיל לעסק שלכם, לדעתי היא זה אפילו קריטי עבור כל אחד שהוא בעל עסק. זה לא משנה אם אתם לא מתכננים בקרוב לקדם אותו אבל בסופו של דבר הוא יוצר רושם ראשוני לכל אחד שנתקל בכם, אם זה שהגיעו אליכם דרך האינסטגרם או שהתחילו איתכם שיחה דרך הטלפון. בניית דף נחיתה יוצרת רושם ראשוני על הלקוח הפוטנציאלי באמצעות מתן מידע חיוני עליכם ועל מה שהעסק שלכם מייצג.

איך נייצר מבנה ותכנון נכון לבניית דף נחיתה מוצלח?

לפני שברחתם לבנות דף נחיתה חשוב שתבינו איך לייצר אותו בצורה נכונה. בניית דף נחיתה דורשת תשומת לב של תכנון ומבנה נכון בכך שתובילו את הגולש להיות לקוח פוטנציאלי. תכנון ובניית דף נחיתה חייבת להיות בצורה שהמבנה שלה יהיה באופן שכולל כותרות שכתובות בצורה טובה, כותרות משנה, תיאורים מדויקים, תמונות וסרטונים מושכים וכמובן שדף הנחיתה שלכם יניע לפעולה ע״י כפתורים ואלמנטים שיתפסו את העין של כל גולש.

יצירת דף נחיתה יעיל דורשת יותר מסתם לשפוך תוכן חסר ערך, יש לתכנן קו עיצוב נקי וברור.

דף נחיתה יעיל זה דף נחיתה ממיר!

עסקים רבים יכולים להגדיל את שיעורי ההמרה וכמות הלידים שלהם בצורה מטורפת, וזאת בתנאי שיתכננו את האופן קפדני את המבנה של דף הנחיתה בהתאם לקהל היעד שלהם.

מה חובה עלינו שיהיה בכל דף נחיתה?

אחר שהסברתי לכם כמה חשוב שהמבנה של דף הנחיתה יהיה נכון ונקי, בחלק הבא אני אפרט לכם על מבנה דף נחיתה באופן שהלקוח שלכם בוודאות ירצה וישתכנע להשאיר את הפרטים שלו.

בניית דף נחיתה בעזרת מבנה עוצמתי וברור על בסיס חלוקה לאזורים

הדר: החלק העליון של הדף שבוא יוצג הלוגו שלכם, התפריט ניווט באתר שיקח את הגולש לאזורים הפנימיים בתוך הדף.

בניית דף נחיתה - הדר
מבנה של הדר בבניית דף נחיתה

הירו – פתיח: הירו זה הפתיח של דף הנחיתה, בוא תהיה מוצגת תמונה או וידאו שמסביר על המוצר או השירות באופן ישיר, ולצידם תהיה כותרת ראשית, כותרת משנה עם מסר חד וברור ופסקה קצרה ולבסוף נוסיף את הכפתור הנוסף שיניע לפעולה.

פתיח בניית דף נחיתה
מבנה של פתיח בבניית דף נחיתה

לוגואים של לקוחות: מומלץ מאוד להציג לוגואים של לקוחות שעבדתם איתם בדף הנחיתה שלכם, זה לא משנה מהי החברה ומה הגודל שלה, כאשר גולש או אפילו אתם רואים לוגואים אתם מבינים שכבר יש מישהו שסומך על החברה שעומדת מאחורי דף הנחיתה.

לקוחות - בניית דף נחיתה
מבנה של לוגואים בבניית דף נחיתה

טופס יצירת קשר: כבר בחלק הזה כדאי להכניס כותרת, פסקה של שורה או שניים וטופס יצירת קשר מהיר שמניע לפעולה עם הפרטים הבאים: שם מלא, טלפון, דוא״ל.

טופס יצירת קשר בניית דף נחיתה
מבנה של טופס יצירת קשר בבניית דף נחיתה

הסבר על המוצר / השירות שלכם: בחלק הבא חשוב להסביר באופן מפורט על המוצר או השירות שאנחנו מציעים, נציג זאת בעזרת תמונה, גרף לצד כותרת חזקה, פסקה מפורטת וכפתור שיניע אותנו שוב לפעולה.

מבנה של מוצר בבניית דף נחיתה
מבנה של הסבר מוצר בבניית דף נחיתה

למה לבחור בנו? תתנו לי בבקשה 3 סיבות למה לבחור בכם? מה כל כך מיוחד בכם? בחלק הבא כדאי וחשוב להסביר מה הם הבידול העיקרי שלכם משאר המתחרים שלכם ומה אתם בעצם מציעים, הסבירו לגולש שאתם יותר טובים מאחרים! הציגו זאת באמצעות אייקונים/תמונות, כותרות ופסקאות קצרות.

למה לבחור בנו? בניית דף נחיתה
מבנה של למה לבחור בנו בבניית דף נחיתה

בידול נוסף על המוצר / שירות שלכם: הסבירו וחזרו שוב פעם על המוצר שלכם ועל היתרונות האדירים שלו, חשוב לא לחזור על התוכן בדומה לאזור הקודם וכן לשמור מקום באזור הזה על עוד מידע ששווה לדעת על מה שאתם מציעים, הציגו זאת באמצעות כותרת מניעה לפעולה, פסקה קצרה ועוד כפתור שיתפוס את העין!

בידול נוסף בניית דף נחיתה
מבנה של בידול נוסף בבניית דף נחיתה

מי אתם? הציגו את עצמכם! ספרו בקצרה על העסק שלכם, שתפו מה אתם עושים וכמה אתם עושים, מה הותק שלכם בתחום וכמה אתם מעולים ומומחים במה שאתם עושים כל יום! חשוב ואף מומלץ בחלק הזה להציג תמונה שלכם, תמונה של הצוות שלכם או אפילו סרטון, פרטו כמה שיותר בעזרת כותרת ופסקה.

מי אנחנו? בניית דף נחיתה
מבנה של אודות בבניית דף נחיתה

ביקורות והמלצות: אין לכם ביקורות? תתחילו להשיג! בחלק הבא אני עומד על כך שיהיה קיים בדף הנחיתה שלכם, ביקורות זה אחד הדברים הכי חשובים לגולש, אתם צריכים להציג את זה שאנשים בוטחים בכם. בעזרת ביקורות אתם לוקחים את הגולש למקום אחר ולהבנה שיש משהו מאחורי הסיפור שלכם, אתם מורידים חשדות וספקות. הציגו זאת באמצעות סרטונים, תמונות של הממליצים, השם שלהם ואת הפירוט של מה שהם מספרים עליכם לטובה.

ממליצים עלינו - בניית דף נחיתה
מבנה של המלצות בבניית דף נחיתה

שאלות ותשובות: כמה ביום שואלים אותכם את אותם השאלות? זה המקום לרשום את כל מה ששואלים אתכם ולרכז במקום אחד, זה יחסוך לכם המון כאב ראש, ובנוסף גוגל מת על שאלות ותשובות אז שווה לקחת זאת בחשבון!

שאלות ותשובות - בניית דף נחיתה
מבנה של שאלות ותשובות בבניית דף נחיתה

טופס יצירת קשר והפרטים שלכם: בדומה לטופס למעלה, הכניסו בדיוק את אותו מבנה הטופס וגם את הפרטים האישיים שלכם: טלפון, מייל, וואטספ, לינקים לרשתות החברתיות והכתובת שלכם במידה וקיימת, בנוסף הכניסו שורה למטה עם כיתוב של ״כל הזכויות שמורות״ ושם העסק שלכם.

יצירת קשר בסוף - בניית דפי נחיתה
מבנה של צור קשר בסוף בניית דף נחיתה

עיצוב דף נחיתה עם עיצוב עוצמתי

אופן בו נבצע עיצוב לדף נחיתה הוא חשוב מאוד, הוא זה שיגרום למשתמש להרגיש בבית ויניע אותו להשאיר לכם פרטים.
עם האלמנטים הנכונים והאסטרטגיות העיצוביות יביאו את הדף להמיר אפילו יותר ממה שחשבתם. תוכלו להשכיר שירותי עיצוב UX/UI או אפילו לנסות לעצב בעצמכם על בסיס דוגמאות.

זכרו דבר חשוב! הדף נחיתה חייב להיות מותאם לכל המכשירים, 70% מהגולשים מגיעים אליכם מהמכשיר הסלולרי.

טיפ!

לאחר שקראתם ויישמתם מהו מבנה לבניית דף נחיתה ממיר, חשוב לי להדגיש משהו שאולי לא שמתם לב אליו. התמידו בכל אזור בדף להכניס כותרת! אל תפספסו את זה, זה פשוט חשוב לקידום הדף שלכם ולא משנה באיזו פלטפורמה בחרתם לקדם.

דוגמאות לבניית דפי נחיתה מוצלחים

בניית אתר בוורדפרס - AIR DR
בניית דף נחיתה בוורדפרס לחברת רפואה פרטית
בניית דף נחיתה גינדי
בניית דף נחיתה בוורדפרס לחברת התחדשות עירונית
בניית דף נחיתה ליגלי
בניית דף נחיתה בוורדפרס לחברה משפטית
gym nest - בניית דף נחיתה
בניית דף נחיתה לסטודיו אימוני כוח

אילו שימושים נעשה בדף הנחיתה לעסק?

טיפ!

תשאלו את עצמכם לאילו מטרות נשתמש בדף הנחיתה ומה נעשה לאחר שסיימנו לבנות אותו, אנו נצטרך למקד אותו עבור הגולשים שלנו שמחפשים את השירות או המוצר שלנו, חשוב לנו להיות ממוקדים ללא הסחות דעת וללא קישורים לדפים אחרים.

אתם בטח שואלים למה? כי מהות דף הנחיתה היא למקד את הגולש בדיוק לאן שהגיע, ברגע שהפנתם את הגולש לדף אחר שלא חלק מהתזרים של דף הנחיתה אתם גורמים לו להסחת דעת ולנטישה של הדף, אם אין לכם שום כוונה לקדם אותו תוכלו לא ליישם את הטיפ הזה.

יתרונות ועלויות של בניית דף נחיתה

אני מניח שכבר הבנתם את המשמעות של בניית דף נחיתה אבל לא הבנתם את היתרונות שיש בו:

  • זמן הקמה שלוקח פחות משבוע – דף נחיתה זה לא כמו בניית אתר אינטרנט, הוא קצר וקולע ולוקח לייצר אחד כזה תוך פחות משבוע ימים!
  • עלויות שכל אחד יכול לקחת בחשבון – עלויות של בניית אתר לעסק יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים, לעומת זאת בניית דף נחיתה היא זולה משמעותית ויכולה להסתכם בכמה מאות שקלים, אם תרצו להשקיע בו יותר תוכלו להגיע לעלויות של עד 1,000-2,000 ש״ח לכל היותר וזה באמת תלוי בבקשה או בדרישה שלכם, מדובר בעמוד אחד בודד ולא מורכב יחסית.
  • מיועד למטרה ברורה – דף נחיתה ממוקד מביא תוצאות, בהשוואה לאתר אינטרנט שמציג תוכן ולפעמים יכול לשלוח את הגולש לאיבוד. דף נחיתה מיועד למטרה ברורה ומתאים את עצמו כמעט לכל ערוץ שיווקי שתרצו לעשות, הוא מניע לפעולה וגורם לגולשים להשאיר פרטים במהירות ללא בזבוז זמן מיותר על קריאת תוכן.


האם אני צריך לבנות דף נחיתה?

אם אתם עסק שרוצה להכנס לזירה הדיגיטלית ולעזור לעצמכם לגדול ולהצליח, אתם בהחלט צריכים דף נחיתה, כפי שכבר נכתב – דף נחיתה תופס את העין של הגולש וכן מקנה לך רושם ראשוני שיכול לזכה אותך בעבודות ופניות נוספות.

איפה אני יכול לבנות דף נחיתה?

קיימות אפשרויות רבות ושונות לבניית דף נחיתה.
השאלה שנשאלת היא האם כדאי לי לבנות לבד? לקנות אתר מוכן / טמפלייט? או להשכיר בעל מקצוע שמומחה בבניית דפי נחיתה.

בחלק הבא אפרט לכם איפה אפשרי להתחיל לבד, לכאלו אולי שיש להם זמן או דלי תקציב.

פלטפורמות לבניית דפי נחיתה שאני באופן אישי ממליץ וחושב שהם בעלי ערך:

בניית דפי נחיתה במערכת וורדפרס

דפי נחיתה חיוניים לכל עסק מצליח. הם משמשים ללכידת לידים, לקידום מוצרים ושירותים ולהגדלת ההמרות. בניית דפי נחיתה במערכת וורדפרס יכולה להיות דרך מצוינת להתחיל ביצירת דפי נחיתה יעילים במהירות ובקלות.

וורדפרס היא המערכת המושלמת ליצור דפי נחיתה מקצועיים ורספונסיביים שנראים מקצועיים. אתה יכול גם להתאים אישית את העיצוב של הדף שלך עם תוספים עיצוב שלא דורשים ידע בקוד כמו Elementor או Bricks. בנוסף, לא צריך להיות כותב קוד מקצועי כדי ליצור דף נחיתה מדהים בוורדפרס מכיוון שיש הרבה תוספים זמינים המקלים על בניית דף בעל מראה מקצועי ללא צורך בכתיבת קוד.

בכדי לעבוד על וורדפרס יש תחילה לרכוש חשבון אחסון ועליו תוכלו להתקין את וורדפרס בקלות.

בניית דפי נחיתה  במערכת WIX

וויקס היא פלטפורמה רבת עוצמה ליצירת דפי נחיתה ממוקדי המרות. עם עורך הגרירה והשחרור שלו, קל ליצור דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות תוך זמן קצר. הוא מציע גם מגוון רחב כלים פנימים שיעזרו לכם לעקוב אחר דף הנחיתה שלכם, לא נדרש ידע בכתיבת קוד בכלל ותוכלו לעשות זאת בקלות. היתרון המשמעותי של וייקס שהם מציעים לכם הכל במקום אחד ושירות עם תמיכה של 24/7. התכונות הללו הופכות את WIX לפלטפורמה אידיאלית לבניית דפי נחיתה יעילים להמרה.

קראו על מאמר השוואה שכתבתי בין וורדפרס לוויקס

ישנם מערכות נוספות שתוכלו לבחור כמו Squarespace או Webflow אך לטעמי שני הבחירות האידיאליות לבניית דף נחיתה הם וורדפרס ו-WIX בעצם העובדה שכנראה אין לכם ידע בקוד ואתם מחפשים משהו קצר מהיר וידידותי.

בסוף תבינו שלא משנה באיזו אפשרות תבחרו, חשוב לוודא שדף הנחיתה שלכם מותאם למכשירים ניידים וכולל את כל התכונות הדרושות לתת חווית משתמש אקסלוסיבית שבזכותה תקבלו המרות גבוהות של מבקרים באתר. אסטרטגיה ובניית דף נחיתה בצורה נכונה תביא את דף הנחיתה שלכם להצלחה מסחררת.

כמה עולה לבנות דף נחיתה בוורדפרס לבד?

אם בחרתם לבנות דף נחיתה בוורדפרס בעצמכם יש לקחת בחשבון את העלויות הבאות:

דומיין/כתובת אתר – יש לרכוש כתובת ייעודית על מנת שיכולו להגיע אליה דרככם, תוכלו לרכוש דומיין עם סיומת של co.il / com בהתאם למה שאתם מחפשים. העלויות הן בערך בין 10$ – 15$ לשנה אחת ולאחר שנה תצטרכו לבצע חידוש.

המלצה לספקי דומיינים מומלצים: namecheap.com / mynames.co.il

אחסון – תצטרכו להשכיר שירותי חברת אחסון שהם בעצם מאחסנים את הדף שלכם על גבי שרת ייעודי, תצטרכו לשלם בערך בין 3$ ל-15$ לחודש, המחיר משתנה בין חברה לחברה ומה שהיא מציעה, זכרו שזול לא תמיד יתן לכם את המענה.

המלצה לחברת אחסון מומלצת: Cloudways / 11$ לחודש

לאחר שרכשתם את הכלים הבסיסיים האלו תוכלו לגשת ולהתחיל לעצב את הדף הנחיתה שלכם.

כמה עולה לבנות דף נחיתה בWIX לבד?

במידה ובחרתם לבנות אתר נחיתה בWIX תוכלו לראות את החבילות שהם מציעים ופשוט לרכוש ולהתחיל לעבוד, היתרון של וויקס שהם בונים לכם חבילה אחת גדולה שמכילה את כל מה שאתם צריכים עם זה דומיין ואחסון ביחד בשונה מוורדפרס.

בסופו של דבר לא משנה במה תבחרו לכאן או לכאן, העלויות השנתיות שלכם יסתכמו בעלות משוערת של 550₪ לשנה.

כמה עולה לבנות דף נחיתה עם פרילנסר/חברה לבניית אתרים?

השאלה העיקרית שכולם רוצים לשמוע ולהבין.

העלויות משתנות בהתאם למורכבות וגודל הפרויקט, יש לקחת בחשבון מה אתם באמת מקבלים בסוף הפרויקט לכן אפרט לכם בקצרה איך זה עובד:

באופן כללי, דף נחיתה מתומחר בהתאם לכמות התכנים, אזורים, העיצוב שבחרתם, סוג האחסון (אם רכשתם לבד וסיפקתם לחברה כבר הוזלתם עלויות), דומיין (תמיד מומלץ לרכוש לבד), וכן מה הדף נחיתה בעצם מציע? האם אתם רוצים שישאירו פרטים או יוביל לרכישה.

בניית דף נחיתה בעלות 600₪ – 1,100₪

טווח מחיר סטנדרטי לדף נחיתה פשוט עד 5-6 אזורים על בסיס עיצוב תבנית,  דף הנחיתה בהחלט יתאים לקידום ויציג את מה שהעסק רוצה, הדף לא יהיה מורכב ויניע לפעולה באמצעות תמונות, וידאו טפסים ופרטי יצירת קשר, ככל הנראה שתצטרכו לבצע השלמת תוכן ותמונות מול החברה/פרילנסר כי בעלויות כאלו לא יספקו לכם משהו מעבר.

טווח המחירים הזה בעיקר תמצאו אצל פרילנסר בעל ניסיון של עד שנתיים שעוסק בבניית דף נחיתה.

בניית דף נחיתה בעלות 2,500₪ – 1,200₪

טווח מחיר לדף נחיתה ברמה הרבה יותר גבוהה, לרוב גם ידבר וישדר הרבה מעבר, בנוסף לעמוד הסטנדרטי תהנו גם מעיצוב אישי שנוצר במיוחד עבורכם, התוכן יהיה הרבה יותר ממוקד עם מסר ברור, תוכלו גם להכניס אינטגרציות שונות של צ׳אט ידידותי, חיבור דף הנחיתה באמצעות פיקסלים ותגים לגוגל ולרשתות החברתיות, כחלק מהשירות גם תהנו מחיבור לסליקה ותשלום, הטבות, מערכת פופאפים מתקדמת ואפילו הרשמה לכנסים או וובינרים.

טווח המחירים הזה תמצאו אצל פרילנסרים או חברות שיווק דיגיטלי שמתמחות בבניית דפי נחיתה עם ניסיון של מעל שנתיים בתחום, לרוב בעלי מקצוע אחרי זמן ותק כזה כבר צברו כלים ותוכנות שלא יהיה אכפת להם להשקיע אותם עליכם כי כבר שילמו עליהם בהשוואה לחברות מתחילות שעדיין בשלבי צבירת הכלים, ויש להם את המוטיבציה להשקיע בכדי להגיע לרמות האלו.

בניית דף נחיתה בעלות של 2,500₪ ואפילו יותר גבוה!

פה כבר יש משהו אחר לחלוטין, הדף נחיתה מדבר בצורה אחרת, הפאן המיתוגי משדר יוקרה ואיכות, חברות מסוימות אפילו יפיקו עבורכם סרטון תדמית קצר או אפילו מערכות מורכבות שבעזרתן כמות ההמרות יכולות להיות מוכפלות ולהכניס לכם פי כמה וכמה שיותר, האלמנטים הרבה יותר משוכללים והאתר מושקע באופן ממוקד יותר, תוכלו לייצר צ׳אט בוטים, אינטגרציות שונות, מחשבונים, רשימות דיוור, כלים ייעילים לשיפור ושימור הדף והקמפיין, יש חברות לבניית אתרים שאפילו במחירים האלו כבר יכלילו לכם את הקמת הקמפיין כחלק מהחבילה שהם מציעים ותוכנית העבודה שלהם.

עלויות בסדר גודל כזה תבינו שהשמיים הם הגבול, ואפשר לייצר דפי נחיתה שיכולים להכניס לכם עשרות אלפי שקלים ואם לא יותר בחודש אחד .

טווח המחירים הזה תוכלו למצוא אצל פרילנסרים או חברות שיווק דיגיטלי ובניית אתרים שמתמחים בבניית דפי נחיתה ממירים בעלי ותק גבוה שיש ברשותם את כל הכלים והאנשים שאנשי שיווק דיגיטלי עושים אם זה: עורכי וידאו ואנימציה, עורכי תוכן, מפתחי אתרים, מערכות אוטומציה וכו׳ וכו׳ וכו׳.

טיפ!

המחיר הוא לא זה שיקבע מה הדף שלכם יכול להכניס, אלא מה הדרך שהוא מציג, חשוב שדף הנחיתה יכיל אלמנטים ויזואלים שיתפסו לגולש את העין, אם יש ברשותכם תמונות, סרטונים או כלים שכבר עשיתם בעבר, תוכלו להכניס אותם לדף הנחיתה ולחסוך את העלויות הגבוהות.

מה חשוב לקחת בחשבון לפני שבחרתם לקחת חברה לבניית דפי נחיתה?

בחירת החברה הנכונה לבניית דף נחיתה שלכם  היא החלטה בעל משמעות. כבר החלטתם להשקיע סכום מסוים וכן תצטרכו לשאול את השאלות החשובות לפני שאתם סולקים את כרטיס האשראי שלכם.

קוראים לי יוסף ואני מתמחה בבניית דפי נחיתה

אם הגעתם עד לפה, זה כבר מחמם לי את הלב. אני מבין שהתוכן שלי מדבר אליכם ואת זה אני מעריך בצורה לא נורמלית.

עכשיו ברור לכם שבניית דף נחיתה דורשת ממכם השקעה, חשיבה והבנה וכאן אני יכול לעזור לכם בצורה הכי טובה שיש ותוכלו איתי יחד להגיע לרמה שאתם שואפים אליה.

מה אני מציע?

אם אתם רוצים לבנות דף נחיתה לבד או אפילו לקחת את השירות שלי לבניית דף נחיתה שלכם, אז תבינו שאני עושה את שניהם עבורכם. אתם בטח שואלים איך?

יוסף טיראן בניית אתרים

בניית דף נחיתה לעסקים

שיחת ייעוץ

שיחת היכרות ראשונית שתכירו מי יושב מולכם והיא תהיה ללא עלות ותתן לכם הבנה והכוונה למה אתם בכלל צריכים דף נחיתה, חלק מתוך המון שאלות שלקוחות שואלים לפני שבכלל ניגשים להקים דף נחיתה.

הצעת מחיר

תקבלו ממני הצעת מחיר מפורטת בהמשך לשיחתנו, ההצעה תהיה מדויקת ותהיה מספיק ברורה כי בסוף השקיפות חשובה לנו.

עיצוב שתספרו עליו לנכדים

עוד בשיחה כבר אני אבין איך תרצו שעיצוב הדף נחיתה שלכם יהיה, ושם אני אשים את הדגש הכי חשוב שהוא חווית המשתמש, בזכות העיצוב נדליק נורות חדשות לגולשים שלכם.

תוכן

אני אדאג לכם תוכן איכותי שכבר יוטמע בזמן עבודת העיצוב, אם זה תמונות, סרטונים וטקסטים מושכים. התוכן יסביר בדיוק למה אתם הכי טובים בשוק ולא שום מתחרה אחר.

נעשה A/B Testing

לא נעשה רק דף נחיתה אחד, נייצר לכם כמה וריאצות וזאת בכדי לבחון מה הכי יכול לעבוד במידה ותעשו קידום ממומן באחד מן הפלטפורמות.

אני גם יודע לקדם!

עשיתי לכם דף נחיתה, אני גם אדע איך לקדם אותו, הרי כבר למדתי את העסק שלכם ורק נשאר לי למקסם את הפוטנציאל שלו בעזרת הכלים לקידום ממומן.

בניית דף נחיתה שאתם מקימים לבד

אם אתם רוצים להקים דף נחיתה לעסק שלכם אני יכול ללוות אתכם בדרך הזאת, אם אתם בתחילת הדרך לפתיחת העסק או אפילו מתעניינים בלעסוק בבניית דפי נחיתה, אני יכול להיות המנטור שלכם!
איך זה עובד?
שיחת ייעוץ

שיחת היכרות טלפונית שתכירו אותי, אני אספר לכם מי אני ומה אני עושה, לאחר מכן אני אכיר אתכם ותספרו לי על עצמכם ויחד נבין בדיוק מה אתם מחפשים.

3 פגישות/ 6 שעות

ב3 פגישות אני אלמד אתכם איך לייצר דף נחיתה שלא חלמתם עליו, תקבלו ממני תוכנית עבודה מפורטת מא׳ ועד ת׳ עם כל הכלים שאני משתמש בהם.

שיעורי בית

המון תרגול ושיעורי בית, אני יכול להבטיח לכם שאחרי 6 שעות אתם תצאו עם כמות ידע שלא תיארתם לעצמכם בכלל.

ליווי צמוד לחודש שלם

לאחר שנסיים את ה6 שעות, אני אהיה זמין לשאלות, תמיכה ועזרה למשך 30 יום נוספים, תקבלו ממני הדרכות וידאו קצרות לשיפור קצוות שאתם רוצים להתחזק בהם ואני אלווה אתכם עד לתוצאה שרציתם.

לסיכום – למה חשוב בניית דף נחיתה?

בניית דף נחיתה זוהי התחלה של תדמית, חשוב שיהיה קיים אחד כזה אצלכם בסל כי בסוף הוא עוד חלק בפאזל שמציג את התדמית שלכם, בלי קשר תמיד טוב עוד ערוץ שיווק בכיס מאשר כלום. שיתפתי בפניכם מאמר מקיף ומלא על בניית דף נחיתה שיכול לעזור לכם למקסם את העסק שלכם דרך אפיק חדש ואחר שלא הכרתם, או אפילו את עצמכם קדימה.

 אם תעבדו לפי הדף הזה אתם בהחלט תגיעו לתוצאה הרצויה.

שאלות ותשובות

דף נחיתה זה בעצם אתר אינטרנט שבנוי על דף אחד בודד ללא ניווטים לדפים אחרים, לרוב משתמשים בו כיום לקדם מוצרים או שירותים שונים באמצעות קידום ממומן או מודעות ברשתות החברתיות, מאוד קשה ואף לא ניתן לקדם דף נחיתה באמצעות קידום אורגני וזאת כי הוא לא מציג תוכן בדומה לאתרים גדולים.

בניית דף נחיתה זה מהלך מאוד יעיל לעסק שלכם, הדף יוצר רושם ראשוני על הלקוח הפוטנציאלי באמצעות מתן מידע חיוני עליכם ועל מה שהעסק שלכם מייצג.

תוכלו לגשת לאחת מן הפלטפורמות הפופולריות כגון: וורדפרס או וויקס ולהתחיל לעבוד משם, תוכלו למצוא גם לא מעט סרטונים חינמיים ביוטיוב.

העלויות עבור בניית דף נחיתה לבד יסתכמו בעלות משוערת של 550₪ לשנה בערך.

בניית דף נחיתה בעלות 600₪ – 1,100₪

טווח מחיר סטנדרטי לדף נחיתה פשוט עד 5-6 אזורים על בסיס עיצוב תבנית.

בניית דף נחיתה בעלות 2,500₪ – 1,200₪

טווח מחיר לדף נחיתה ברמה הרבה יותר גבוהה, לרוב גם ידבר וישדר הרבה מעבר למצופה.

בניית דף נחיתה בעלות של 2,500₪ ואפילו יותר גבוה!

הדף נחיתה יהיה בליגה אחרת, הפאן המיתוגי משדר יוקרה ואיכות, חברות מסוימות אפילו יפיקו עבורכם סרטון תדמית קצר או אפילו מערכות מורכבות שבעזרתן כמות ההמרות יכולות להיות מוכפלות ולהכניס לכם פי כמה וכמה שיותר.

יוסף טיראן

שמי יוסף טיראן, בן 28 ובעל עסק לשיווק דיגיטלי ובניית אתרים לעסקים עם מעל 3 שנות ניסיון בתחום. נווד דיגיטלי, עובד מטייל בעולם במטרה להגשים את החלומות שלי. התחלתי לכתוב מאמרים בנושאים שונים שאני אוהב בכדי לתת מידע והשראה לאנשים שמתעניינים בתחומי עניין שאני יוצר בתוך האתר שלי. אם יש לכם שאלות בכל אחד מן הנושאים שאני כותב כאן, תרגישו חופשי ליצור איתי קשר ואשמח לעזור בכל נושא!

שתפו:

google
Gigizik
01/06/2022

Amazing and professional! Delivery in time, intelligent and friendly communication! Well done

מומלץ בחום, בחור זהב, מקצוען אמיתי, יוסף אדם שכיף לעבוד איתו

יוסף הוא פשוט מקצוען אמיתי!! מעבר לעבודה המקצועית הוא גם נתן המון הסברים על כל התהליך עם המון סבלנות. תודה רבה לך על הכל!

מאמרים ומידע מקצועי
Load WordPress Sites in as fast as 37ms!
אפשר להשאיר
לי הודעה.

או שלחו לי הודעת וואטספ

שווה לעקוב!

האם אהבתם את התוכן שאני משתף?
הרשמו עכשיו לניוזלטר שלי ותהנו מעדכונים שוטפים בדוא״ל שלכם.