fbpx
סגירה

בניית אתר לחברות וארגונים – פיתוח אתר חדש ויוקרתי

בניית אתר לחברות וארגונים

אתר אינטרנט הוא לא רק הפנים של החברה. זוהי פלטפורמה העוזרת לעסקים בפתרון בעיות שונות. האתר מאפשר להגביר את יעילות המכירות, לשפר את התקשורת הפנימית והחיצונית, להגביר את המודעות למותג וכן להשיק מספר קמפיינים פרסומיים חדשים. לצד זאת, אתר אינטרנט משפר את המוניטין של הארגון ומושך לקוחות חדשים. כדי להפוך את האתר ליעיל ומוכר, בעת בניית אתר לחברות וארגונים צריך לעקוב אחר כמה כללים. מהם הכללים הללו וכיצד לבנות אתר עבור חברות וארגונים – נדבר על כך במאמר זה.

תוכן עניינים

בניית אתר לחברות – מה חשוב לדעת?

כל עבודת בניית אתר לחברות וארגונים חייבת להתחיל בהכנה קפדנית. לפני שניגשים למלאכה חשוב להגדיר כמה נקודות שיהוו את הבסיס לפיתוח, כמו למשל, האם מדובר בפרויקט מסחרי או לא. אתרים מסחריים נוצרים למטרות רווח, לא מסחריים – רק לשימוש אישי והחלפת מידע. רוב האתרים באינטרנט כיום הם מסחריים. בנוסף יהיה צורך להחליט מה היא המטרה העיקרית של האתר והפונקציות שיהיו בו. כמו כן, ניתוח קהל יעד הוא שלב הכרחי כאשר אתם בונים אתר לחברות וארגונים.

שלבי תכנון ובניית אתר לחברות וארגונים

כפי שכבר הבנו, כל חברה צריכה אתר כדי להצליח. אבל לא סתם אתר, אלא איכותי ומעניין, יפה ואינפורמטיבי. גם בשלב החשיבה על הרעיון והמבנה של משאב מקוון, צריך לזכור שפיתוח אתרים צריך קודם כל לקחת בחשבון את צרכי המשתמשים. רק אז הם יעברו לקטגוריית הלקוחות והחברה תתחיל להרוויח. לכל תהליך בניית אתר לחברות וארגונים יש שלבי בנייה ברורים, ואם תעקבו אחריהם, התוצר הסופי שלכם יהיה תואם לציפיות.

אפיון ועיצוב האתר

לכל פרויקט יש מראה שונה ומטרה שונה. בחלק מהפרויקטים אפיון האתר קצר ופשוט, בעוד שבאחרים יש בו הרבה עמודים והוא נראה יותר כמו חוברת. אבל, למרות זאת, ניתן לחלק את פרטי האפיון לכמה קבוצות שונות:

  • קהל היעד שהאתר מיועד להם.
  • תיאור עיצוב האתר ויצירת חווית משתמש.
  • תיאור טכני של אופן פיתוח בניית האתר.

הדבר העיקרי בעת בניית אתר לחברות וארגונים הוא מבנה ברור לוגית ותוכן מידע מירבי. ניווט מחושב תורם לשימוש הנוח באתר. בנוסף למבנה, תפקיד עצום בהערכת האתר על ידי הקוראים ממלא עיצובו. המראה של האתר צריך להיות נעים ומקורי, אבל לא עמוס מדי עם שפע של פרטים וגוונים צעקניים. אפיון הוא שלב אחד לפני פיתוח האתר בפועל. האפיון מאפשר ללקוח לחדד את הרעיון שלו, ואילו למפתח האתרים לקבל את כל המידע הרעיוני הדרוש לו כדי לבנות אתר מוצלח ומניב.

תכנון המערכת

תכנון מערכת מתחיל בשאלה הבסיסית ביותר: מה המערכת אמורה לעשות? ברגע שתדעו כיצד המערכת פועלת, תוכלו להתחיל לתאר את האתר העתידי שלכם, לתכנן כיצד הוא יעבוד ולהתחיל בניית אתר לחברות וארגונים. אפיון ועיצוב כוללים את כל הממשקים החשובים כמו ממשקי משתמש, ממשקים רספונסיביים ועוד. חשוב לבחור במערכות המתאימות לבניית האתר שלכם, כדי שהמערכת תהיה מוגדרת בצורה שתשאיר את האתר קל, מהיר וזמין לשימוש.

עיצוב חווית משתמש UX

עיצוב חווית משתמש בעת בניית אתר לחברות וארגונים הוא תהליך של שיפור שביעות רצון המשתמשים באפליקציות ואתרי אינטרנט, המתרחש תוך הגברת השימושיות, הנגישות והאפקטיביות של האינטראקציה של הצרכן עם אתר אינטרנט או אפליקציות. המטרה של עיצוב UX היא ליצור מוצר דיגיטלי שהמשתמש ירגיש איתו בנוח.
זה כולל איך המוצר מתפקד והמשתמש מנהל אותו: היררכיית תוכן, ניווט ברור ופונקציונליות של אלמנטים ויזואליים. מסע המשתמש הוא כלי UX רב עוצמה הממחיש בבירור את האינטראקציה של המשתמש שלב אחר שלב עם המוצר. הוא מציג את רצף הפעולות שמבצעים משתמשים חדשים או מנוסים לפני ההשקה ובמהלך השימוש במוצר. ניתן להמחיש את נתיב המשתמש באמצעות טקסט, תרשים או צורות וחצים.

כל השיטות הללו יוצרות חווית משתמש שכן הן קובעות את הרצונות, הצרכים וההתנהגות של המשתמש. בדרך זו, בעת בניית אתר לחברות וארגונים ניתן ליצור מוצר עם הפונקציונליות הטובה ביותר. הנתונים שנאספו בשלב זה הופכים לבסיס שעליו הולך להיבנות האתר. יצירת אב טיפוס בעזרת Figma Editor מאפשר למשתמשים ליצור אבות טיפוס אינטראקטיביים של העיצובים שלהם שניתן לשתף עם בעלי עניין לצורך משוב.

דוגמה לעיצוב אתר ע״י Figma
דוגמה לעיצוב אתר ע״י מערכת Figma

פיתוח על גבי מערכת ידידותית ונוחה למשתמש

שלא כמו לפני מספר שנים, עבור בניית אתר לחברות וארגונים באופן מקצועי, שגם נראה מצוין וגם מעביר את המסר הרצוי, אתם כבר לא חייבים להיות בקיעים בכל שפות התכנות. אתם תוכלו להשתמש במערכות ידידותיות לבניית אתרים, כמו לדוגמא, וורדפס (WordPress). בניית אתרים בוורדפרס תאפשר לכל אחד ליצור באופן עצמאי אתר אינטרנט משלו או תאגידי, ללא ידע בתחום התכנות, הפריסה והעיצוב. 

וורדפרס היא מערכת CMS ויחד עם זאת אחת מתוכנות יצירת האתרים הפופולריות ביותר. ההערכה היא כי יותר מ-40% מהאינטרנט פותחו בוורדפרס. מדובר בתוכנת קוד פתוח, כלומר ניתנת למשתמשים גישה לקוד שלה, אותו ניתן לשנות כדי שיתאים לצרכיהם. זה גם מספק גישה לעדכונים קבועים וחינמיים.

בניית אתרים בוורדפרס עם תוסף אלמנטור

במקרים רבים, כדי לעבוד עם אלמנטים מסוימים בוורדפרס, צריך לפנות לקידוד. תוסף ה- Elementor שנמצא בספריית התוספים של וורדפרס הוא פתרון יעיל לבעיות אלו. Elementor הוא בונה דפים עשיר בתכונות. העיצוב נעשה בעזרת אלמנטים מוכנים שאתם בוחרים בגרירה ושחרור פשוטה ומגדירים את ההגדרות הדרושות דרך פאנל ניהול נוח. אין קוד או תכנות. הודות לתוספים מסוג זה, החיים הפכו להרבה יותר קלים עבור אנשים שבעצמם רוצים ליצור אתרים ודפי נחיתה. אם אלמנטור תוכלו להרכיב את האתר שלם ממש כמו לגו.

הנעה לפעולה בתוך האתר

הנעה לפעולה היא תמונה או שורת טקסט אותם טומנים במהלך בניית אתר לחברות וארגונים, המעודדים את הלקוחות הפוטנציאליים לנקוט בפעולה. הפעולה יכולה להיות כל דבר: הורדת מסמכים, הרשמה לכנסים או ויבנרים, קופונים, הרשמה לניוזלטר, פופאפ קופץ.

מדוע יש צורך בהנעה לפעולה? 

האפקטיביות של אתרי אינטרנט תלויה במידה רבה בכמה הנעה לפעולה מעוררת החלטה. גם אם החברה תמכור את אחד המוצרים הטובים בשוק, ללא הנעה לפעולה קליטה, חלק מהקונים הפוטנציאליים פשוט ייעלמו. השתמשו בקריאה ברורה ומובנת לפעולה ללא קשר למיקום, בין אם זה כפתור, באנר או טופס מוקפץ. המשימה העיקרית של CTA היא להמיר משתמשים ללקוחות. הנעה לפעולה מגדילה את שיעור הקליקים, הכניסות וההכנסה שלכם.

בניית אתרים לחברות וארגונים seo

דוגמאות לבניית אתרי תדמית בוורדפרס

בניית אתר לחברות וארגונים
אתר תדמית לבנק ופיננסים
בניית אתר וורדפרס - EDUTECH
אתר תדמית לתחום הלימודים
בניית אתר תדמית - MEB
אתר תדמית לחברת אנרגיה וסולר
בניית אתר לחברות וארגונים
אתר תדמית לחברת מתחמי עבודה

הכנת תשתית לגוגל

האופטימיזציה מתבצעת במספר תחומים, הכוללים עבודה עם גורמים קישורים, התנהגותיים, טקסטואליים וטכניים. ככל שתטמיעו יותר שיפורים, כך הסיכוי להיכנס ל-TOP של גוגל גבוה יותר:

הכנת תשתית בתוך האתר לגוגל עם אחד מן התוספים Rankmath/Yoast SEO

בעוד שישנן עשרות דרכים שונות להוביל תנועה לאתר, קידום אתרים SEO הוא ללא ספק היעיל ביותר. אם תתקינו את אחד מתוספי SEO לאתר הוורדפרס שלכם, אתם יכולים לקבל ממש אלפי מבקרים ממוקדים בכל יום שמוכנים לקנות את מה שאתם מוכרים.

Yoast SEO הוא תוסף מפורסם בעולם ל- WordPress שעוזר לקדם אתר למנועי החיפוש המובילים מבלי לערב מומחה. תוסף WordPress Yoast SEO הוא יצירה אוטומטית של XML Sitemap  עבור מנועי החיפוש גוגל, Bing ו-Yandex.

Rank Math הוא מוצר SEO מהפכני המשלב את התכונות של כלי SEO רבים ומאפשר לכם להגדיל את התנועה לאתר הוורדפרס שלכם במהירות האפשרית. התוסף הראשון של WordPress SEO שמשתמש בתוכן AI (בינה מלאכותית).

עיצוב האתר ויצירת חווית משתמש

משתמשים מחפשים דפוסים מוכרים שהופכים את האינטראקציה עם העולם הדיגיטלי לפשוטה וקלה. בעת יצירת מודל של חוויית משתמש בעת פיתוח אתרים, אחד הגורמים להשגת מטרה זו הוא עקביות. המשמעות היא שהממשק מקיים אינטראקציה עם המשתמש באותו אופן, ללא קשר לנקודת הכניסה או ערוץ התקשורת. מבחינת חווית משתמש זה אומר שאלמנטים דומים נראים ומתפקדים אותו הדבר, זה מפחית עומס קוגניטיבי והופך את האינטראקציה לבהירה ואינטואיטיבית יותר. בהתחשב בעובדה שאנשים היום עמוסים במידע, הם נוטים לבחור מוצרים שקל להבין וקל לקיים איתם אינטראקציה.

מהירות

המהירות מושפעת לא רק מהכמות, אלא גם מאיכות התוכן באתר: פריסה, תמונות, טקסט ועוד. אם מהירות האתר נמוכה, אז זה יכול להשפיע לרעה על הדירוג במנועי החיפוש. מהירות הטעינה היא אחד ממדדי הביצועים המרכזיים של האתר, הקובע את המיקומים בתוצאות החיפוש והמכירות. הגדלת מהירות טעינת האתר היא עבודה רצינית הדורשת ניטור וויסות מתמיד לפי הצורך. התעלמות מהיבט זה יכולה לבטל את המאמצים המושקעים בפיתוח והשקת האתר.

חלוקת תגיות בעת בניית אתר בצורה נכונה

תג כותרת תג ה-Title אינו מוצג ישירות בעמוד, אך המשימה העיקרית שלו היא לתאר בצורה אינפורמטיבית ומדויקת ככל האפשר איזה מידע יראה בו המשתמש. הכותרת ממוקמת בחלק הבלתי נראה של העמוד, אך ניתן לראות את התוכן שלה בלשוניות הדפדפן, או בקטע של תוצאות מנוע החיפוש.

מטא תג תיאור המטא תג Description הוא תיאור של העמוד והמשך לוגי של הכותרת. אם הכותרת אומרת בקצרה במה האתר עוסק, אז התיאור עושה זאת ביתר פירוט.

כותרות H1-H6 ל-HTML יש 6 כותרות ברמות שונות. תגי H1-H6 הם תגים שמצביעים ברצף על כותרות סעיפים. כלומר, כותרת H1 היא המשמעותית ביותר, ו-H6 היא הפחות משמעותית.H1  היא הכותרת הראשית של הדף.  H2-H6 הם תגים אופציונליים, והם משמשים ככותרות ותתי כותרות לטקסט. בנוסף, תגי H2-H6 משמשים כמפרידים חזותיים של הטקסט, באמצעותם המשתמש יכול לנווט בקלות ובמהירות אל הקטע הרצוי ולמצוא את המידע הנדרש בעמוד. כותרות H1-H6 משפרות את ארגון התוכן ואת חווית המשתמש. לשימוש נכון בכותרות אלו יש השפעה חיובית על יצירת אינדקס וקריאה של תוכן עמוד על ידי רובוטי החיפוש של גוגל.

תוכן מקורי ורלוונטי לגולשים שמתעניינים

תוכן ייחודי הוא דרך לקדם את האתר שלכם. ככל שהתוכן מקורי יותר, ועונה בצורה מדויקת יותר על השאילתות של המשתמשים, כך גדל הסיכוי שמנועי החיפוש יביאו את האתר לTOP. בנוסף, תוכן מקורי מושך יותר תשומת לב של לקוחות, מפרסמים שמים לב לאתר עם תוכן כזה, שאליו ניתן למכור שטחי פרסום, בזכותו אתם שונים מהמתחרים. מקוריות מעוררת ביטחון. המשתמשים עצמם יקדמו את האתר שלכם בחינם על ידי דיון, פרסום מחדש, תיוג החברה שלכם אם התוכן היה שימושי וייחודי עבורם.

בלוג שיווקי לקידום אתר לחברות וארגונים

בסביבה תחרותית השוררת בעת בניית אתר לחברות וארגונים, בלוג שיווקי איכותי יכול להיות כלי יעיל למשוך לקוחות חדשים ולגרום למותג לבלוט על פני חברות אחרות. לא מספיק רק ליצור בלוג באתר. כדי להשיג את המטרה של משיכה ושימור הקהל, צריך ליצור תוכן איכותי ושימושי. אסטרטגיית התוכן למילוי הבלוג צריכה לכלול נושאי מאמרים רלוונטיים ושימושיים עם חלוקה נכונה וחכמה לקטגוריות ללקוחות פוטנציאליים, שיאפשרו לכם למשוך קהל חדש באופן אקטיבי.

יצירת תוכנית תוכן לבלוג

לבחירת נושאים וקטגוריות שונות לבלוג, תוכלו להתייחס לנושאים שונים שהגולשים שלכם יחפשו: 

  • מידע ואינפורמציה שהגולש מחפש על בניית אתרים לחברות וארגונים.
  • טיפים וכלים שימושיים שיעזרו לגולש או לבעלי מקצוע מהעולם של חברות וארגונים.
  • מידע כללי ואפילו מפורט על מוצר שהם מחפשים.
  • נושאים חדשים ומעניינים שפשוט כיף לקרוא.

כאשר אסטרטגיית התוכן למילוי הבלוג מוכנה, יש צורך לתכנן את הרצף של פרסום המאמרים תוך כדי חלוקה לתאריכים וכמות שעתידה להתפרסם. נדרש לקבוע כמה מאמרים, סקירות ומידע על החברה יפורסמו במהלך החודש. זה חשוב לשמירה על עניין יציב בבלוג שלכם.

גם לעיצוב המאמר בבלוג יש תפקיד לא פחות חשוב – גם אם המאמר שלכם מכיל מידע שימושי ורלוונטי, על המשתמש להתעניין ולהיות מעורב בקריאת החומר. מאמר איכותי צריך לכלול:

  • תוכן ענייניםהוא רלוונטי למאמרים ארוכים עם מבנה מפורט.
  • אופן קריאת הטקסטניתן להשיג זאת על ידי חלוקת המאמר לפסקאות, שימוש במשפטים בגודל, הצבת מידע בצורה של טבלאות או גרפים, הדגשת נקודות מפתח בהדגשה או צבע.
  • פריסת טקסט – עליכם להשתמש בגודל גופן אחיד, מרווח בין שורות, פסקאות וכותרות.
  • חומרים גרפיים – מומלץ להשתמש בתמונות, דיאגרמות, סרטונים המחזקים ויזואלית רעיונות מפתח. חשוב שכל האלמנטים שבחרתם יהיו ייחודיים.
  • כלים אטרקטיבים – אתם יכולים להשתמש בכלים נוספים במאמר כדי להשאיר את המשתמש בדף, זה יכול להיות כלים כמו מחשבונים, סקרים, שאלונים וכו׳, זה ללא ספק יקפיץ את המאמר שלכם בצורה שלא חשבתם בכלל.

פיתוח דף פרויקטים מובילים

פיתוח דף פרויקטים בעת בניית אתר לחברות וארגונים הוא שלב שיווקי חשוב בהחלט שלא כדאי לדלג אליו.
הצגה של פרויקטים מובילים של החברה או הארגון צריכים לייצר אמון, ואין דרך טובה יותר לגרום לנו להאמין במשהו, מאשר שנראה זאת בעיניים שלנו. אנו צריכים לייצר לגולש יכולת שכנוע ולתת לו הוכחה חברתית ברורה שאנחנו עסק שעובד ומביא לקוחות.

המטרה של דף פרויקטים היא לאפשר לחברה להציג את הפרויקטים בהם היא מתגאה,ולאפשר ללקוחות להתרשם מהשירותים המוצעים להם.  ניתן גם להוסיף בחלק מן האזורים באתר לוגואים של לקוחות שעבדתם איתם, שזה יצור עבורכם עוד הוכחה חברתית והרגשה של בטחון עבור הגולש.

לסיכום

היום זה לא מספיק רק לפתח אתר אינטרנט. לא משנה כמה העיצוב והמבנה נוחים ויפים, המרכיב העיקרי הוא התוכן שתציגו. הפופולריות של האתר שלכם והרווח תלויים בו.
חשוב למלא את האתר בטקסטים איכותיים ומקוריים בנושאים רלוונטיים, תמיד צריך לחדש לגולש ולתת אובר אינפורמציה.
השתמשו בתמונות מקוריות, בצעו אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלכם, תנו מענה על כל התנאים והשלבים הללו ואל תחפשו קיצורי דרך, תקבלו בסיס מספק על מנת להתחיל לפתח את האתר ולהחליט מה בדיוק אתם רוצים לקבל כתוצאה מכך. זה יפשט מאוד את העבודה וללא ספק יהפוך את התוצאה למדויקת ויעילה יותר עבור העסק שלכם. אין ספק, עכשיו אתם בטוח יודעים קצת יותר על בניית אתר לארגונים וחברות.

שאלות ותשובות

ראשית, חשוב שהעיצוב והחוויה לגולש תהיה מרשימה, חשוב לבנות את האתר בצורה נכונה שנראה בדיוק את כל מה שהעסק משדר, אם זה מידע, לקוחות, פרויקטים וביקורות על מנת לשכנע ולהניע לפעולה.
חשוב שיהיו לא מעט הנעות לפעולה באתר וישדרו בדיוק את מה שאנחנו הגולשים רוצים לראות.
שימו את עצמכם במקום של הגולש ותשאלו מה הייתם רוצים לראות.

  • מידע ואינפורמציה שהגולש מחפש על בניית אתרים לחברות וארגונים.
  • טיפים וכלים שימושיים שיעזרו לגולש או לבעלי מקצוע מהעולם של חברות וארגונים.
  • מידע כללי ואפילו מפורט על מוצר שהם מחפשים.
  • נושאים חדשים ומעניינים שפשוט כיף לקרוא.

בעת בניית אתר לחברות וארגונים חשוב לייצר ״דף פרויקטים״ אשר יציג את הפורטפוליו של החברה ועל מה שהיא עובדת, זה יוצר הוכחה חברתית ומשדר מקצועיות.

יוסף טיראן

שמי יוסף טיראן, בן 28 ובעל עסק לשיווק דיגיטלי ובניית אתרים לעסקים עם מעל 3 שנות ניסיון בתחום. נווד דיגיטלי, עובד מטייל בעולם במטרה להגשים את החלומות שלי. התחלתי לכתוב מאמרים בנושאים שונים שאני אוהב בכדי לתת מידע והשראה לאנשים שמתעניינים בתחומי עניין שאני יוצר בתוך האתר שלי. אם יש לכם שאלות בכל אחד מן הנושאים שאני כותב כאן, תרגישו חופשי ליצור איתי קשר ואשמח לעזור בכל נושא!

שתפו:

יוסף קשוב לכל הצרכים שלי כלקוח הוא מקצועי מאד המחיר מאד מאד הגון ומבחינתי - הכי חשוב - תמיכה מיידית בכל בעיה שצצה

Highly professional and friendly service! Will definitely be using Widgetive for future projects!

ממליץ מאוד על יוסף טירן, נותן פתרון לכל בעיה, מאוד מאוד מקצועי. מלבד בניית ועיצוב האתר ברמה הגבוהה ביותר יוסף עזר לי עם התכנים וסידר לי את הכל בצורה מקצועית. מחירים מצויינים ביחס לשוק. ויוסף כבן אדם מאוד סבלני וקשוב ונותן שירות ללא דופי.

מאמרים ומידע מקצועי
Load WordPress Sites in as fast as 37ms!
אפשר להשאיר
לי הודעה.

או שלחו לי הודעת וואטספ

שווה לעקוב!

האם אהבתם את התוכן שאני משתף?
הרשמו עכשיו לניוזלטר שלי ותהנו מעדכונים שוטפים בדוא״ל שלכם.