fbpx
סגירה

שיווק דיגיטלי לעסקים – לכאלו שרוצים לצמוח ב10 דרגות

שיווק דיגיטלי לעסקים
בשנים האחרונות האינטרנט השתנה באופן משמעותי וממשיך לשנות את הדרך שבה אנשים חיים ואת הדרך שבה הם מקבלים החלטות. הנישה העסקית אינה יוצאת דופן.

המשמעות היא ששיווק לא מקוון כבר פחות יעיל ברחבי האינטרנט, השיווק היום לובש צורה אחרת, עם שימוש בטכנולוגיה דיגיטלית. מטרת השיווק תמיד הייתה לפגוש את קהל היעד בזמן הנכון ובמקום הנכון. לכן, היום אתם צריכים לפגוש אותו במקום שבו הוא ‘גר’ – באינטרנט. לכן, אם אתם עדיין לא משתמשים בכלי שיווק דיגיטלי לעסקים, זה הזמן לחשוב מחדש על הגישה שלכם לקידום העסק ולאמץ את הכלים שעוזרים לעשות עסקים באינטרנט.

מה זה בעצם שיווק דיגיטלי לעסקים?

שיווק דיגיטלי לעסקים הוא מכלול של פעילויות שיווקיות המשתמשות בטקטיקות דיגיטליות, כלים וערוצי תקשורת שונים לתקשורת עם קהל היעד בו הלקוחות הפוטנציאליים מבלים את רוב זמנם – אונליין. ישנן מספר טקטיקות וכלים הנוגעים למושג שיווק דיגיטלי. מדובר באתר החברה עצמה ובערוצי שיווק דיגיטליים – ערוצים מקוונים לקידום ומשיכת לקוחות: SEO, פרסום באינטרנט, שיווק במייל, משפך מכירות, תוכן שיווקי, פרסום טיזר, SMM וכו’. לעסק שמשתמש בערוצי שיווק דיגיטליים שונים יש את היכולת ליצור אינטראקציה עם קהל היעד בצורה הרבה יותר יעילה ובזמן, ובכך להגדיל כל הזמן את מספר הלקוחות החדשים ואת נאמנות הקהל למותג.
תוכן עניינים

מהן היתרונות בשיווק דיגיטלי לעסקים?

היתרון העיקרי של שיווק דיגיטלי לעסקים הוא היכולת לבנות תקשורת עם קהל היעד במקום שבו הוא מבלה את רוב זמנו- היום זה באינטרנט. האינטרנט מחליף את הטלוויזיה. אם לפני 30 שנה הטלוויזיה הייתה מקור המידע העיקרי וערוץ אינטראקציה עם העולם, כיום משתמשים אוהבים לתקשר באינטרנט – באמצעות אפליקציות, אתרים ורשתות חברתיות.

בנוסף, בניגוד לרוב פעילויות השיווק הלא מקוונות, השיווק הדיגיטלי מאפשר למשווקים לראות תוצאות ספציפיות וניתנות למדידה בזמן אמת. אם פרסמתם בעיתון לפחות פעם אחת, אתם מבינים כמה קשה לעקוב אחר המספר האמיתי של האנשים שמתעניינים בפרסומת שלכם. ואין דרך אמינה לדעת אם המודעה הזו הביאה למכירות. באמצעות שיווק דיגיטלי לעסקים, אתם יכולים להעריך באופן ריאלי את ההחזר על ההשקעה עבור כל כיוון שיווקי, פשוטו כמשמעו. והנה כמה דוגמאות לכך:

ניתוח תנועה לאתר

תוכנת ניתוח דיגיטלית מאפשרת לראות את המספר המדויק של אנשים שצפו בדף הבית של האתר שלכם בזמן אמת. בין שאר נתוני האנליטיקה, ניתן לראות גם בכמה דפים הם ביקרו, באיזה מכשיר הם השתמשו ועוד. נתונים אלה יעזרו לכם לתעדף נכון. תבינו באילו ערוצי שיווק כדאי להוציא יותר כסף ובאילו פחות. זה ייעל את התקציב ואת התהליכים כדי לשפר את האפקטיביות של קידום העסק שלכם.

ניתוח קהל היעד

בעזרת כלי שיווק דיגיטלי לעסקים תוכלו לדעת לא רק כמה אנשים עשו פעולה כזו או אחרת, אלא גם מי האנשים האלה. אתם יכולים לעקוב אחר המגדר, הגיל, המיקום ותחומי העניין של האנשים האלה. כל הנתונים הללו תורמים להבנה טובה יותר של קהל היעד שלכם ולקמפיינים שיווקיים טובים יותר בעתיד.

אסטרטגיית שיווק דיגיטלית יעילה, בשילוב עם הכלים והטכנולוגיה הנכונים, מאפשרת לכם לעקוב אחר כל המכירות שלכם, עד ליצירת הקשר הדיגיטלי הראשון שיש ללקוח עם העסק שלכם. הכלים והטכנולוגיות שעליהם מדובר נקראים מודל תכונות. זה מאפשר לכם לעקוב אחר האופן שבו אנשים מקיימים אינטראקציה עם התוכן או האתר שלכם וקונים את המוצר או השירותים שלכם. זה עוזר לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי האסטרטגיה השיווקית של העסק. כלומר, איזה תחום בו ראוי ליותר תשומת לב, ואילו מרכיבים במחזור המכירות צריכים להשתפר.

מהו שיווק מסורתי?

שיווק מסורתי הוא גישה שבה משווקים מזהים את הצרכן שלהם ומציבים מודעות היכן שהצרכן יכול לראות, לשמוע או ליצור איתם אינטראקציה במצב לא מקוון.

המונח “מסורתי” מתייחס לכל סוג של שיווק שאינו מתנהל באינטרנט. המשמעות היא תקשורת עם קהל היעד באמצעות דפוס, וידאו, דיוור ישיר, טלפוניה ופרסום חוצות כגון שלטי חוצות. שיטת שיווק זו כוללת גם את התקשורת, מעיתונים ועד רדיו. שיווק מסורתי ממלא תפקיד חשוב במשיכת קהלים מקומיים. מודעות המתפרסמות בצורה פיזית עשויות להישמר במשך זמן רב. בנוסף, יש קהל שקל יותר להגיע אליו באמצעות שיווק מסורתי מאשר דיגיטלי.

מה ההבדל בין שיווק מסורתי לשיווק דיגיטלי?

ישנם הבדלים רבים בין שיווק מסורתי לדיגיטלי. הנה כמה מהם:

סביבת שיווק

אולי ההבדל הגדול ביותר בין שיווק דיגיטלי לעסקים לשיווק מסורתי טמון בערוץ ששני סוגי השיווק משתמשים בו כדי להגיע לקהל שלהם. השיווק המסורתי הוא ותיק יותר ולכן משתמש בשיטות פרסום מוקדמות יותר לצרכנים שלו, כמו מדיה מודפסת שניתן לראות ולגעת. שער מגזין נעים ויזואלית או פרסומת מרגשת הם דוגמאות לשיווק מסורתי רב עוצמה.
שיווק דיגיטלי לעסקים משתמש במדיה דיגיטלית כדי למכור לצרכנים. סוגים רבים של צרכנים יכולים להיות מעורבים בשיווק זה מכיוון שהוא כל כך נגיש. בנוסף, המודעות שצרכנים רואים בזמן גלישה באינטרנט או במדיה החברתית ממוקדות במיוחד אליהם בהתבסס על תחומי העניין שלהם ומה שהם חיפשו לאחרונה במכשירים שלהם. אנשים רבים משתמשים בטלפונים שלהם על בסיס יומי, מה שמציע פלטפורמות רבות לשיווק דיגיטלי.

דמוגרפיה

שיווק מסורתי יכול להיות יעיל מאוד כאשר אתם מנסים להגיע לקהל מבוגר יותר. סביר להניח ששימוש במדיה כמו עיתונים ומודעות רדיו ימשוך אנשים מבוגרים, כך שאם זה קהל היעד של המותג שלכם, השיטה המסורתית עשויה להיות הבחירה הנכונה. בנוסף, שיווק מסורתי שימושי בעת פרסום מקומי. אם עסק קטן רוצה להגיע לקהל מקומי רחב יותר, הוא יכול להפיק תועלת מהשימוש בפליירים, שיווק מפה לאוזן ושלטי חוצות.

יש סיכוי גבוה יותר ששיווק דיגיטלי יגיע לקהלים צעירים יותר מכיוון שמיליוני צעירים מרבים להשתמש בטלפונים שלהם במהלך היום וצופים במודעות במדיה החברתית. שיווק דיגיטלי לעסקים שימושי כאשר מנסים להגיע לקהל גלובלי יותר מכיוון שהערוצים שבהם הם משתמשים כדי להגיע לצרכנים נגישים יותר לצופים ברחבי העולם.

תיעוד

שיווק מסורתי מספק לצרכנים לעתים קרובות פרסומת מוחשית למוצר או השירות המוצעים, שאותה הם יכולים לצפות מאוחר יותר. שיווק דיגיטלי לעסקים מציג מוצר או שירות דרך אתרי אינטרנט, סרטונים או פרסומות מקוונות אחרות שצופים עשויים לראות בזמן הגלישה באינטרנט. מדיה דיגיטלית היא גם אפשרות ללא נייר, שיכולה להיות חסכונית יותר ולחסוך במשאבים.

הוצאות

שיווק מסורתי יכול להיות יקר יותר בגלל החומרים המשמשים בחלק מהפרסומות. לדוגמה, בעוד שליחת פליירים למאות אלפי אנשים יכולה להיות דרך מצוינת להגדיל את הידע הצרכני על מוצר, היא עלולה להתייקר בגלל הנייר ושירותי הדואר. שיווק דיגיטלי לעסקים משתמש בטכנולוגיה כדי לשלוח פרסומות מקוונות ללקוחות פוטנציאליים. בלי צורך לקנות נייר או צבע מדפסת כדי לשלוח פרסומות, זה יכול להיות משתלם יותר להשתמש בשיווק דיגיטלי.

אינטראקציה עם צרכנים

יש פחות אינטראקציה עם צרכנים בשיווק מסורתי. שלטי חוצות ופרסומות מוקלטות מראש מאפשרים ללקוחות לצפות בתכנים מבלי להגיב. אין אינטראקציה פיזית או מילולית בין הצרכן למותג, מה שחלק מהלקוחות הדמוגרפיים מעדיפים כי הם יכולים לראות מודעה ואז להחליט בעצמם אם הם רוצים לרכוש את המוצר.

שיווק דיגיטלי לעסקים נותן למותג הזדמנויות רבות לתקשר עם הצרכנים שלו באמצעות פלטפורמות דיגיטליות. לקוחות יכולים לשאול שאלות או להשאיר הערות על מוצר ישירות באתר החברה או בחשבון המדיה החברתית, ומישהו יכול להגיב במהירות. צרכנים נאמנים למותג נוטים יותר ליצור אינטראקציה עם המותג הזה ולבצע רכישות.

ניתוח נתונים

לשיטות שיווק מסורתיות יכולות לקחת מספר שבועות או יותר כדי לנתח את האפקטיביות של האסטרטגיות בהן נעשה שימוש. עסקים עם תקופה ארוכה יותר של חשיפה לאותה מודעה עשויים להעדיף שיטה זו כדי לראות את תוצאות הניתוח שלהם. שיווק דיגיטלי לעסקים נותן לכם תובנה מהירה על נתוני הקמפיינים, שימושי לאיסוף מידע על מה עובד ומה צריך לתקן באופן מיידי.

שיווק דיגיטלי לעסקים

מהן התחומים העיקרים שתמצאו בשיווק דיגיטלי?

למשווקים הדיגיטליים הטובים ביותר יש הבנה ברורה כיצד כל קמפיין שיווק דיגיטלי לעסקים תומך ביעדי המותג הכוללים של החברה. ובהתאם למטרות האסטרטגיה השיווקית שלהם, משווקים יכולים להרחיב את מסעות הפרסום שלהם בערוצים בתשלום וגם בערוצים בחינם. לדוגמה, משווק תוכן עשוי לכתוב סדרה של פוסטים בבלוג כדי לסייע ביצירת לידים על סמך ספר אלקטרוני חדש שהחברה הוציאה לאחרונה. משווק מדיה חברתית (מנהל SMM) “יקדם” את הפוסטים הללו בבלוג באמצעות פרסומים בתשלום ואורגניים בפרופילי החברה. משווק המייל ירכיב מכתבים המתארים את החברה ביתר פירוט וישלח אותם למי שהורידו את הספר האלקטרוני. להלן סיכום מהיר של טקטיקות השיווק הדיגיטלי הנפוצות ביותר והערוצים שבהם כל אחד משתמש:

פרסום ושיווק באינטרנט

פרסום ושיווק באינטרנט הוא צורה של הצגה לא אישית באינטרנט של מידע על סחורות ושירותים. מטרת הפרסום באינטרנט היא להגדיל את המכירות של סחורות ושירותים, הן באמצעות מכירות מקוונות – דרך האינטרנט, והן מכירות לא מקוונות – באמצעות ערוצי מכירה מסורתיים. המטרות המשניות של פרסום מקוון הן להשיג קבוצה מקושרת של התוצאות הבאות:

  • היווצרות ועלייה בביקוש לסחורות ושירותים בקרב משתמשי אינטרנט
  • תעמולה באינטרנט של נכסי צרכנים של סחורות
  • קידום מותגים באינטרנט
  • עלייה בנוכחות בשוק
  • יצירת ערוצי מכירה מקבילים (מקביל לערוצי מכירה מסורתיים)
  • שיפור תדמית החברה

קידום באמצעות תוכן

מונח זה מתייחס ליצירה וקידום של תוכן במטרה להגביר את המודעות למותג, להגדיל את התנועה, לתקשר עם קהל היעד, לייצר לידים ולמשוך לקוחות חדשים. שיווק באמצעות תוכן נחשב לאחד הכלים האפקטיביים ובו בזמן מוזלים לקידום עסק באינטרנט. ערוצים ליישום אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן:

  • פוסטים של בלוג
  • ספרים ומאמרים אלקטרוניים
  • פודקאסטים
  • אינפוגרפיקה
  • חוברות וקטלוגים אונליין

קידום ברשתות החברתיות

קידום ברשתות החברתיות היא ערוץ שיווק דיגיטלי שמטרתה לקדם את המותג של העסק ואת התוכן שלו במדיה החברתית. זה יכול לשמש כדי להגביר את המודעות למותג, להגדיל את התנועה, וגם לייצר לידים. ערוצים המשמשים לשיווק במדיה חברתית (SMM):

  • פייסבוק
  • טוויטר
  • לינקדאין
  • אינסטגרם
  • פינטרסט

קידום ממומן ברשתות החברתיות 

מודעות ממוקדות הן פרסומות המוצגות רק לאותם משתמשי רשתות חברתיות העומדים בתנאים שקבע המפרסם. למה זה יעיל? הודעת הפרסומת תראה רק אותם אנשים שיכולים להתעניין בהצעה שלכם. לצורך מיקוד, ניתן להשתמש הן במדדים הגיאוגרפיים והן הדמוגרפיים הרגילים, כמו גם בקריטריונים מצומצמים יותר: השכלה, מצב משפחתי, מקצוע, שפה וכו’. ישנן גם הזדמנויות ל-retargeting ברשתות החברתיות – הצגת מודעות לאנשים שכבר מתעניינים במוצר או השירות שלכם.

קידום אורגני בגוגל

אסטרטגיית אופטימיזציה טובה למנועי חיפוש (SEO) מאפשרת לתכנן את תוכן האתר כך שהוא יופיע בתדירות גבוהה יותר וגבוהה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל, ויוביל תנועה אורגנית לאתר שלכם. לביצועי SEO גבוהים, מילות מפתח ואופטימיזציה של עמודים הם הכרחיים. על מנת לשפר את אופטימיזציית ה-SEO ולהבטיח תוצאות גבוהות מבחינת תנועה והמרות, יש צורך להוסיף מילות מפתח נחקרות וארוכות זנב (3+ ביטויים מילים) בכל חומרי העמוד. קידום אורגני של קישורים מדפי צד שלישי בעלי סמכות גבוהה היא דרך נוספת להגביר את דירוג האתר של העסק ולהוביל לקוחות פוטנציאליים לתוכן שלו.

קידום ממומן בגוגל 

קידום ממומן PPC במנועי חיפוש, היא דרך מצוינת להביא תנועה לאתר של העסק. המהות שלו היא שעל כל קליק על המודעה, אתם משלמים לבעל האתר או לספק השירות עמלה. גוגל אדס, למשל, עובד על מודל PPC: אתם מציעים הצעות על מילות מפתח ומשלמים עמלה קטנה על כל קליק על המודעות שלכם. כאשר משתמש יוזם חיפוש, גוגל מסתכלת במאגר המודעות שלו ובוחרת קבוצה של זוכים שיוצגו בדף תוצאות החיפוש. אבל איך מנוע החיפוש הענק בוחר את המנצח? ובכן, הוא בוחר מודעות מסוימות להצגה על סמך מספר גורמים: גודל הצעת המחיר שלכם למילות מפתח, איכות הרלוונטיות של מילות המפתח, מסעות הפרסום שלכם וציון האיכות. שיווק במנועי חיפוש (SEM) הוא צורה יעילה למדי של פרסום בתשלום לפי קליק. זה כרוך בתשלום למנוע חיפוש כדי להציג פרסומות (טקסט) וקישורים במקום בולט כאשר מבקרים מחפשים מילות מפתח מסוימות.

קידום באמצעות ניוזלטר

חברות משתמשות בשיווק בדוא”ל, או בשמו הנוסף- ניוזלטר, כדרך לתקשר עם הקהל שלהן. דואר אלקטרוני משמש לעתים קרובות כדי לקדם תוכן, לתקשר הנחות ואירועים ולהפנות אנשים לאתר של חברה. אילו הן סוגי הודעות אותן ניתן לשלוח:

  • מנוי לפורטלי חדשות
  • דיוור קבוע של מכתבים למבקרים באתר שכבר הורידו משהו
  • מכתבי קבלת פנים ללקוחות חדשים
  • מבצעי חגים לחברי תוכנית הנאמנות
  • טיפים או סדרת מכתבים דומה לחיזוק הקשר עם הלקוחות.

שיווק שותפים

שיווק שותפים הוא קידום של מוצרים או שירותים באמצעות מתווכים או שותפים. עבור עסקים, זוהי דרך להגיע לקהלים חדשים ולקבל לקוחות חדשים בעזרת משאבי שותפים. הודות לשיווק שותפים, בלוגר, מנהל אתר או חברה שלמה יכולים לקבל מקור הכנסה נוסף מהרשתות החברתיות, מהבלוג ומערוצי תקשורת נוספים.

בניית אתרים לעסקים

בניית אתר אינטרנט הוא לרוב נקודת התקשורת הראשונה בין לקוחות פוטנציאליים לבין החברה והמותג שלכם. הודות לעיצוב אתר האינטרנט המעולה, המשתמשים שמים לב מיד לאובייקטים הדיגיטליים הרצויים. כמו כן, עיצוב אתרים מאפשר להפוך את האתר לגלוי יותר למנועי החיפוש, ליצור ממשק משתמש נוח ולהגדיל את יחס ההמרה (יותר הקלקות, הרשמות וכו’). כמו כן אתר אינטרנט הוא מקום מצוין למיקומם של דפי נחיתה.

מהו דף נחיתה? ומה הייעוד שלו?

בניית דף נחיתה היא הזדמנות למוכר או לשירות לספר את הדבר החשוב ביותר על המוצרים והשירותים שלו תוך מספר שניות, וללקוח פוטנציאלי לוודא שהוא פגע “בדיוק על המטרה”. אחת המשימות של יצירת דפי נחיתה היא ליצור תפיסה חיובית של פרסום ולהחליף את הטריק ה”סטנדרטי” המבוסס על השלכות שונות בבלוק מידע מלא. מכירת מוצר, שירות או כל פעולה אקטיבית אחרת הנחוצה למנהל האתר היא המשימה העיקרית של דפי הנחיתה.

איך אני מתחיל שיווק דיגיטלי לעסק שלי?

ישנן דרכים רבות להפעיל קמפיינים שיווקיים דיגיטליים. לרשות משווקים דיגיטליים יש מגוון רחב של טקטיקות, אסטרטגיות וערוצים כדי להתחבר לקהל שלהם. באופן כללי, קמפיינים שיווקיים דיגיטליים מתבצעים במספר שלבים סטנדרטיים:

  1. הגדרת יעדי שיווק- לשיווק דיגיטלי יש הרבה ניואנסים וביטויים. לכן, לפני פתיחת קמפיין שיווק דיגיטלי לעסקים, חשוב מאוד להגדיר יעדים ברורים. אולי אתם רוצים להגביר את המודעות למותג למשוך לקוחות חדשים? להבטיח שימור לקוחות ונאמנות? הגדרת יעדים נכונה עוזרת להתאים את האסטרטגיה ולקבוע את התקציב להצלחה.
  2. הגדרת קהל היעד- לאיזה סוג של אנשים הייתם רוצים להגיע? ככל שתדעו יותר על קהל היעד שלכם (גיל, מיקום, הכנסה וכו’), כך יהיה לכם קל יותר למצוא דרכים יעילות להגיע אליו.
  3. בחירת ערוצי שיווק וטקטיקות- לאחר שתבחרו את קהל היעד שלכם, עליכם להחליט כיצד למשוך אותו בצורה הטובה ביותר וכמה אתם מוכנים להוציא עליו. נניח שאתם מנסה להתחבר לקהל יעד של אנשים צעירים. במקרה זה עדיף להקצות את החלק הגדול מהתקציב לפרסום ברשתות החברתיות הפופולריות ביותר בקרב צעירים, ולא להשקיע מאמץ (וכסף) בפיתוח בלוג.
  4. פיתוח ואופטימיזציה של תוכן ומסרים לכל ערוץ- נתחו את הנתונים ונסו לברר כמה שיותר על הקהל שלכם. לדוגמה, אם הלקוחות שלכם מעדיפים לצפות באתרים שלהם בטלפון ולא במחשב נייד, התוכן שלהם צריך להיות מותאם לצפייה במכשירים ניידים. אבל זה לא תמיד מספיק. לקוחות יכולים להיפגש ולתקשר עם מותגים בערוצים שונים, לפי הנוח להם. לכן, כל פיסת תוכן צריכה להיות באותו סגנון ובעלת מסר משותף. גישה שיטתית תמנע מאנשים להתבלבל לגבי מה המותג שלכם ומה היתרונות שאתם מציעים.
  5. מדידת קמפיינים לפי מדדי מפתח- מדדו מדדי מפתח ובצעו אופטימיזציה של מסעות פרסום להשקה מחדש על סמך תוצאות אלו. אם אתם לא מודדים ביצועים מול מדדי המפתח שהכי חשובים לכם, לא תדעו אם מסע פרסום מצליח או אם הוא משיג ביצועים טובים יותר מיום ליום. מדידת תוצאות לאורך זמן תעזור לכם להשיג את התוצאות הרצויות לכם: להתחבר ללקוחות, לבנות נאמנות ולהגביר את המודעות למותג.

כיום האינטרנט מספק אינסוף הזדמנויות לצמיחה והתפתחות של כל סוג של עסק. ואפילו כזה שנראה לא 100% מקוון. ניתוח מפורט והיכולת להגיע לקהל רחב, ללא גבולות, מדברים על היתרון הכולל של שיווק דיגיטלי לעסקים, וזה מוכח יותר ויותר בפועל על ידי חברות מתעשיות שונות. לכן, אם אתם עדיין לא משתמשים בכלים אלה בעסק שלכם, אז אתם צריכים לחשוב על שינוי הגישות שלכם ולהתחיל כבר עכשיו. על ידי הבנת היסודות של שיווק דיגיטלי לעסקים וידיעה מהו שיווק דיגיטלי, וידיעה כיצד פועלים ערוצי השיווק הדיגיטליים העיקריים, תוכלו לעבור לפיתוח אסטרטגיה שתעזור לכם לקדם את העסק שלכם ביעילות מירבית.

לסיכום

בעולם שלנו היום ישנת אינספור דרכים להכניס לקוחות ולממש את העסק שלנו כפי שאנחנו רוצים.
שיווק דיגיטלי לעסקים זהו תחום ונישה אחת גדולה וכללית שיכולה להיות עבורכם ערוץ נוסף להכנסות ומינוף העסק לאופקים חדשים, אם אהבתם את המאמר אני הבנתי שעשיתי את שלי ומקווה שתתמשו את הדרך שלכם באחת מן הדרכים שציינתי.
אם יש לכם שאלות ובא לכם לדבר איתי תרגישו חופשי לשלוח לי הודעה דרך הוואטספ שלי.

שאלות ותשובות

שיווק דיגיטלי הוא מכלול של פעילויות שיווקיות המשתמשות בטקטיקות דיגיטליות, כלים וערוצי תקשורת שונים לתקשורת עם קהל היעד בו הלקוחות הפוטנציאליים מבלים את רוב זמנם – אונליין.

השיווק הדיגיטלי מאפשר למשווקים לראות תוצאות ספציפיות וניתנות למדידה בזמן אמת. אם פרסמתם בעיתון לפחות פעם אחת, אתם מבינים כמה קשה לעקוב אחר המספר האמיתי של האנשים שמתעניינים בפרסומת שלכם.

  • פרסום ושיווק באינטרנט
  • קידום באמצעות תוכן
  • קידום ברשתות החברתיות
  • קידום ממומן ברשתות החברתיות
  • קידום אורגני בגוגל
  • קידום באמצעות ניוזלטר
  • שיווק שותפים
  • בניית אתרים לעסקים
יוסף טיראן

שמי יוסף טיראן, בן 28 ובעל עסק לשיווק דיגיטלי ובניית אתרים לעסקים עם מעל 3 שנות ניסיון בתחום. נווד דיגיטלי, עובד מטייל בעולם במטרה להגשים את החלומות שלי. התחלתי לכתוב מאמרים בנושאים שונים שאני אוהב בכדי לתת מידע והשראה לאנשים שמתעניינים בתחומי עניין שאני יוצר בתוך האתר שלי. אם יש לכם שאלות בכל אחד מן הנושאים שאני כותב כאן, תרגישו חופשי ליצור איתי קשר ואשמח לעזור בכל נושא!

שתפו:

יוסי אלוף ומקצועי ממליץ בחום!! מחירים נוחים לבעלי עסקים מתחילים.

google
Y.M Nadlan
19/01/2022

יוסי, איש מקצועי ביותר. נותן שירות ותמיכה היקפית גם למוצרי ספח תומכים אחרים. פתוח להצעות וחשיבה שמחוץ לקופסה. לא פחות חשוב, יוסי מתייחס לכל לקוח ופרוייקט כאילו זה שלו. ועוד יותר חשוב, יוסי בחור נחמד ונעים הליכות עם הרבה סבלנות.

יוסף התותח עזר לי בקידום של כמה עסקים ושיפר לי את הנראות של האתר. התקשרות והזמינות איתו מתנהלת מצוין גם שהוא לא נמצא בארץ. תודה רבה :)

מאמרים ומידע מקצועי
Load WordPress Sites in as fast as 37ms!
אפשר להשאיר
לי הודעה.

או שלחו לי הודעת וואטספ

שווה לעקוב!

האם אהבתם את התוכן שאני משתף?
הרשמו עכשיו לניוזלטר שלי ותהנו מעדכונים שוטפים בדוא״ל שלכם.