fbpx
סגירה

בניית אתר לעורך דין מ0 ל100 – אתר מקצועי ומרשים

בניית אתר לעורך דין

שוק השירותים המשפטיים של היום הוא תחרותי ביותר, וכדי לשרוד ולשגשג, משרדי עורכי דין צריכים למצוא דרכים לעלות על המתחרים ולהתבלט עבור הקהל יעד שלהם. בניית אתר לעורך דין היא אחת הדרכים המוכחות לעשות זאת.

קשה להתבלט אם אתם בלתי נראים לקהל היעד שלכם. ואם אין לכם אתר, קחו בחשבון שאתם לא קיימים במציאות. לקוחות פוטנציאליים מחפשים שירותים משפטיים באינטרנט בכל יום. וכדי להישאר מצליח, משרד עורכי הדין שלכם צריך נוכחות מקוונת חזקה, שאתר יכול לספק, כי זה המקום שבו אתם יכולים להציג את ההצלחות והמומחיות שלכם ולהניע תנועה של לקוחות.

תוכן עניינים

בניית אתר לעורך דין – מה חשוב לדעת?

אתר אינטרנט של עורך דין הוא בסופו של דבר כלי למכירת שירותים. המשימה העיקרית שלו היא להראות את הכישורים של המומחים. בעת בניית אתר לעורך דין חשוב להציג במיומנות ובכישרוניות מספר פרטים חשובים, כמו למשל, עיצוב מודרני, מבנה אתר נוח, הצגת חומרים מוכשרת, ראיות לכשירות במסמכים כמו רישיונות, החלטות בית משפט, תיאור תיקים שזכו בפועל, תיאור הניסיון וההתמחות של עורכי הדין בחברה, פרטי קשר מפורטים ועוד.

לפני קבלת החלטה, הלקוח מסתכל באתרים של משרדי עורכי דין, בוחן את יתרונותיהם, מדיניות התמחור ועוד. האתר שלכם הוא המקום הראשון שהלקוח ירצה לחפש לפני החלטה סופית לפנות למשרד. אתר האינטרנט של משרד עורכי דין ממלא תפקידים רבים:

  • אתר אינטרנט הוא הפנים והתדמית של החברה.
  • אתר אינטרנט הוא פלטפורמה לקידום ופרסום.
  • אתר אינטרנט הוא מקום לתקשר עם לקוחות.
 

טיפ לבניית אתר לעורך דין!

בעת בניית אתר לעורך דין לא חשוב פחות לייצר בלוג המציג שירותים וטיפים משפטיים לקהל הרחב, זהו כלי משמעותי אשר יכול לקדם אתרים לעורכי דין בצורה פנסטסטית, בעת תהליך הפיתוח חשוב לציין זאת מול בונה האתר שלכם.

תכנון ואפיון אתר לעורך דין

בעת בניית אתר לעורך דין אתם חייבים להציג ערך ייחודי שרק אתם, ולא המתחרים, יכולים להציע ללקוח. באתר יש לציין מדוע כדאי לבחור במשרד שלכם, ויש להתחקות אחר הודעה זו בכל דפי האתר. הנה כמה שלבים פשוטים שיעזרו לכם לעשות זאת:

  1. השמיעו את החששות והפחדים העיקריים של קהל היעד

הנושאים המשפטיים שכדאי לכם לדון בהם יהיו תלויים בפרטים הספציפיים של קהל היעד שלכם. באופן אידיאלי, לשם כך יש צורך ליצור תמונה של לקוח אידיאלי, כלומר לרשום נתונים דמוגרפיים (גיל, מין), מצב משפחתי, אזור גיאוגרפי, רמת הכנסה, תחומי עניין ועוד.

  1. תארו כיצד השירותים שלכם מטפלים בפחדים וחששות אלה על ידי פירוט היתרונות העיקריים

לאחר קריאת הטקסט הראשי, הלקוח צריך להיות משוכנע בתוקף שהחברה שלכם תהיה הפתרון לבעיות שלו ושהוא יכול לסמוך עליכם ללא תנאי.

דוגמאות לאתרי עורכי דין

אושר אלקיים - בניית אתר לעורך דין
בניית אתר לעורך דין נדל״ן ומקרקעין
דניאל שגב - בניית אתר לעורך דין
בניית אתר לעורך דין נדל״ן ומקרקעין
ליגלויז - בניית אתר לעורך דין
בניית אתר לעורך דין צוואות
רון מילר - בניית אתר לעורך דין
בניית אתר לעורך דין ליטיגציה אזרחית

ניהול ובניית אתר לעורך דין

אתר של משרד עורכי דין שלא יבנה או ינוהל נכון הוא בזבוז זמן וכסף, גם אם חשבתם על עיצוב מגניב ויוצא דופן. אתם צריכים לפעול לפי כללי אצבע שיאפרו לאתר שלכם לעשות רושם חיובי על הקהל כי בסוף יש אינספור אתרי עורכי דין כיום.

התוכנית הכללית ליצירת אתר חוקי אינה שונה מפיתוח כל כרטיס ביקור אחר, למעט תוכן ספציפי.
כמובן, יש צורך לקחת בחשבון את הפרטים ולסמן את מבנה התפריט, העמודים והניווט באתר לצורך הצגה יעילה של השירותים.

הרבה תלוי בפרופיל של משרד עורכי הדין, אבל ככלל לקוחות פוטנציאליים לא מבינים את הנושא, אלא פשוט מחפשים פתרון לבעיות שלהם שיתאים לתקציב כי כל עורך דין היום מתמחר את שירותיו באופן שונה ולרוב לא תמצאו באתרי עורכי דין מחירים לתחום שאתם מחפשים.

לכן, להרעיף עליהם מיליון מונחים מורכבים לא שווה את זה – להפך, זה עלול להרתיע את הלקוחות.

מבחינת עיצוב האתר, חשוב לעמוד בציפיות של קהל היעד. אין צורך להיות יצירתיים, ולשלב באתר אפקטים מיותרים, סגנונות ססגוניים ועוד מגוון הסחות דעת- להפך האתר שלכם צריך לשדר סולידיות, מקצועיות ותכל׳ס. המידע צריך להיות בנוי בצורה ברורה: רשימות, ציטוטים, פסקאות, טבלאות, מאמרים בנושאים שונים באופן תמציתי, שימושי וברור.

נקודה חשובה- היא בחירת התמונות. שוב, אתם לא צריכים להיות יצירתיים מדי, אבל גם לא מומלץ להשתמש בדברים בנאליים כמו לחיצות ידיים, אנשים עם שיניים לבנות מחייכות בחולצות וחליפות, מאזניים ועוד. עדיף להציג תוכן תקשורתי באיפוק, ברוגע וקרוב למציאות.

בעת בניית אתר לעורך דין וניהול מקצועי שלו לאורך כל הדרך, משרד עורכי דין יכול בקלות לבסס את מעמדו ברשת, ולפנות אל קהל לקוחות גדול ומגוון.

המלצתי האישית

אתרים לעורכי דין זהו תחום מורכב, נדרש ידע מקדים או ניסיון של אתר אחד או שניים וכן לעמוד באתיקה של בניית אתרים לעורכי דין, חשוב לדעת מה להציג ולהבין מה התחומים השונים של אותו עורך דין, כל עורך דין עוסק בתחום שונה וכן נדרש לעשות מחקר מתחרים בכדי לקבל השראה ובסיס.

אתיקה לבניית אתרי עורכי דין – מותר ואסור

מותר

בניית אתר לעורכי דין

שילוב של תמונות עורכי דין באתר, צוות המשרד, תמונות המשרד.
כמו כן ניתן לשלב איורים ותמונות מאינטרנט המוגנות בזכויות יוצרים ושלא פוגעות בכבוד המקצוע.

קידום אורגני לאתרי עורכי דין בגוגל

ניתן לקדם אתרי עורכי דין בגוגל עבור חשיפת האתר בהתאם לשמירת כללי הפרסום.

קידום ממומן בגוגל

ניתן לקדם אתרי עורכי דין בגוגל ADS על בסיס קליקים במנוע החיפוש בהתאם לשמירת כללי הפרסום.

קידום ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין)

ניתן לפתוח דף עסקי לעורך דין, לעלות תכנים שונים בכדי להגביר חשיפה ומודעות.

סרטוני וידאו המדברים על תכנים שונים

ניתן להפיק סרטוני וידאו ואנימציה המדברים על נושאים משפטיים, כמו כן ניתן להפיק סרטוני ראיונות עם עורכי דין.

Newslatter

ניתן להפיץ מיילים ללקוחות המשרד בלבד.


אסור

לפרסם מחירים

אסור לפרסם מחירים באתר לעורך דין או הנעה לפעולה כלשהי לדוגמה: ״שירותים משפטיים במבצע״ , ״מבצעים לזמן מוגבל״, ״הנחות מיוחדות״ וכו׳

סחר בלידים (פניות)

אסור לעורכי דין לסחור בפניות ומתן שירותים משפטיים מגורמים שאינם עורכי דין/חברות עריכת דין/ שותפות עורכי דין כל ועוד זה יכול לגרום להטעיה או שידול הגורם הפונה ובין עם זה מתבסס על תשלום של הפניית לקוחות.

סרטון תדמית

אסור להפיץ סרטוני תדמית המציגים את עורך הדין בין עם זה כולל: חשיפת שמות לקוחות והמלצות, שיבוח עצמי, התבטאות שאינה ראויה, הצגת מחירים.

תחום אחר

אסור להפיץ שירותים אחרים שאינם בגדר תחום עריכת הדין.

תוכן מטעה

אסור להפיץ תוכן שהוא לא מקצועי, מטעה, משדל ו/או הפוגע ומפר את האתיקה המקצועית.

בניית אתר לעורך דין – הדרך הנכונה

הפונקציונליות של האתר פירושה אוסף של קטעים ואלמנטים אינטראקטיביים באתר שעל הלקוח לגלוש בהם כדי למצוא את המידע הרצוי. יותר ממחצית מהמשתמשים מקבלים את הרושם שלהם לגבי מהימנות החברה, בהתבסס על עיצוב האתר שלה.

על מנת להימנע מיחס שלילי לאתר, יש צורך לבנות אותו על אלגוריתמים פשוטים ובחוכמה:

  • ניווט קל- בעת בניית אתר לעורך דין כותרות העמוד צריכות לציין בבירור על מה העמוד מדבר. סרגל הניווט צריך להיות בחלק העליון של האתר. יש למקם דפי משנה בתפריט נפתח המקושר לסרגל הניווט הראשי.
  • מפת אתר ברורה- מפת אתר היא דיאגרמה ויזואלית של כל הדפים באתר. זה עוזר למנועי החיפוש (כגון גוגל) לסרוק את האתר, מה שמשפר את האופטימיזציה למנועי החיפוש שלו.
  • גלילה- התאימו את אורך דפי האתר שלכם ומזערו את הצורך לגלול בהם.
  • פונקציית חיפוש- משתמשים שמחפשים מידע רלוונטי משהו ספציפי פונים לרוב לתכונת החיפוש בכל האתר. הקפידו להוסיף אלמנט זה, שיקל על מציאת המידע שהלקוח זקוק לו.
  • עיצוב רספונסיבי- וודאו שעיצוב האתר מתאים לגדלים של מסך קטנים ונראה אטרקטיבי בכל מכשיר. על פי מחקרים רבים, משתמשי סלולר מהווים יותר מ-60% מהתנועה באינטרנט. המשמעות היא שעליכם לקחת בחשבון את הפרטים הספציפיים של קהל יעד המשתמש בניידים בעת בניית אתר לעורך דין.

קידום ושילוב בלוג באתרי עורכי דין

כיום הוספת ערך מוסף לאתר של עורכי דין היא דרך מקובלת למשוך לקוחות המתעניינים בנושאים המשפטיים שהמשרד מייצג. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת שילוב בלוג וכתיבת תוכן לאתר של המשרד. ניתן לקדם את הבלוג בעזרת מספר צעדים פשוטים:

כתבו בצורה שתהפוך את הטקסט לקל ומהיר לקריאה

על פי מחקר של קבוצת נילסן נורמן, 79% מהאנשים אינם קוראים טקסט מקוון, אלא למעשה סורקים אותו ונצמדים למילים וביטויים שמעניינים אותם. ניתן לשפר את קריאות התוכן על ידי:

  • כתיבת כותרות וכותרות משנה מרתקות
  • שימוש ברשימות תבליטים
  • הדגשת מילות מפתח או ביטויים (למשל צבע שונה, קישור)
  • שימוש בניסוח תמציתי ומדויק
  • טקסט ותמונות חלופיות
  • גיוון התוכן עם תמונות, אינפוגרפיקות וסרטונים

 

כמו כן, לפי הממצאים של המחקר, משתמשים מעדיפים לקרוא תחילה את הסיכום הקצר לפני שהם קוראים את שאר העמוד. הימנעו מפסקאות מבוא המכילות מעט מידע עדכני. התחילו עם התוכן העיקרי ולאחר מכן הוספו מידע שמרחיב את התקציר.

כתבו עבור קהל, לא למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא חשובה, אך חשוב לא להגזים בכך. לגוגל יש גישה שלילית כלפי שימוש מוגזם במילות מפתח, וטקסט המורכב כולו ממילות מפתח כמעט ואינו קריא למשתמשים.

חייב להתמקד בקהל ובעת כתיבת טקסט, חשבו על לקוחות פוטנציאליים, לא על אלגוריתמים של מנועי חיפוש. הקדישו כל עמוד לרעיון אחד. אם אתם מתארים נושא מסוים בפירוט ובמקצועיות, אז מילות המפתח ישולבו בו בטבעיות.

ענו על שאלות של לקוחות פוטנציאליים

בעת בניית אתר לעורך דין, תחילה עליכם להתייחס לכל השאלות הקשות שהלקוחות שלכם עלולים להתמודד איתן בעת מקרים לא פשוטים בחיים המצריכים מהם לפנות את משרד עורכי דין.

טיפ – סכמת שאלות ותשובות

הוסיפו סכמת שאלות ותשובות לאתר, ניתן למקם אותו בתחתית האתר בנוסף לנושא המאמר, גוגל מתעדף אתרים עם שאלות ותשובות.

הנחו את הלקוחות לשלבים הבאים

לכל האתרים המשפטיים הטובים ביותר יש דבר אחד במשותף – קריאה לפעולה ברורה שאומרת ללקוח מה צריך לעשות. אל תעבירו את ההחלטה הזו ללקוח, אמרו לו ישירות מה אתם מצפים ממנו שיעשה.

אל תשתמשו יתר על המידה במונחים משפטיים מורכבים

אתר משפטי הוא כלי שיווקי למשיכת לקוחות. זה לא ימלא את מטרתו אם תדברו בשפה לא מובנת, כפי שאתם עושים בעבודה. לא לכל המשתמשים יש השכלה גבוהה והם מסוגלים לתפוס בצורה נאותה טקסט מיוחד, עם זאת, לרוב הם מבקשים סיוע משפטי, ואתם צריכים לעניין אותם, לשכנע אותם שאתם מועמדים ראויים לשיתוף פעולה.

פעלו לפי כללי האתיקה

אל תבטיחו הבטחות שווא בכוונה, אל תטעו. במידת הצורך, ציינו במפורש כי המידע השיווקי באתר אינו יכול להיחשב כייעוץ משפטי. כמו כן, יש לציין כי כל פנייה דרך האתר אינה יוצרת באופן אוטומטי יחסי לקוח-עורך דין.

אני יוסף ואני מתמחה בבניית אתרים לעורכי דין

אם הגעתם עד לפה, זה כבר מחמם לי את הלב. אני מבין שהתוכן שלי מדבר אליכם ואת זה אני מעריך בצורה לא נורמלית.

עכשיו ברור לכם שבניית דף אתר לעורך דין דורשת ממכם השקעה ומחשבה עמוקה, וכאן אני יכול לעזור לכם בצורה הכי טובה שיש ותוכלו איתי יחד להגיע לרמה שאתם שואפים אליה.

מה אני מציע?

יוסף טיראן בניית אתרים
שיחת ייעוץ

שיחת היכרות ראשונית שתכירו מי יושב מולכם והיא תהיה ללא עלות ותתן לכם הבנה והכוונה למה אתם בכלל צריכים אתר למשרד, חלק מתוך המון שאלות שעורכי דין שואלים לפני שבכלל ניגשים לפתח אתר.

הצעת מחיר

תקבלו ממני הצעת מחיר מפורטת בהמשך לשיחתנו, ההצעה תהיה מדויקת ותהיה מספיק ברורה כי בסוף השקיפות חשובה לנו.

עיצוב מרשים ויוקרתי

עוד בשיחה כבר אני אבין איך תרצו שעיצוב האתר שלכם יהיה, ושם אני אשים את הדגש הכי חשוב שהוא חווית המשתמש, בזכות העיצוב נדליק נורות חדשות לגולשים שלכם.

תוכן

אני אדאג לכם תוכן איכותי שכבר יוטמע בזמן עבודת העיצוב, אם זה תמונות, סרטונים וטקסטים מושכים. התוכן יסביר בדיוק למה אתם הכי טובים בשוק ולא שום מתחרה אחר.

הדרכה וליווי מקיף

לאחר שנסיים לעבוד ביחד תקבלו ממני הדרכה מלאה לתפעול האתר לגמרי בעצמכם, בלי קשר אני תמיד אהיה פה זמין לשאלות ועזרה אז אין מה לדאוג!

אני גם יודע לקדם!

מחפשים קידום אתרים בגוגל? אני גם מציע שירותי קידום אתרים ויכול לעזור לכם, הרי כבר למדתי את העסק שלכם ורק נשאר לי ולכם למקסם את הפוטנציאל שלו.

לסיכום

בניית אתר לעורך דין הינה תחום מורכב, היא לא דומה כלל לבניית אתרי תדמית רגילים, חשוב לעבוד על פי האתיקה ולא לגרום להטעייה או שידול, אם אינכם פיתחתם אתר כזה או אחר בעבר, כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע שיכול לעזור לכם או להכווין אתכם.

שאלות ותשובות

אתר של משרד עורכי דין שלא יבנה או ינוהל נכון הוא בזבוז זמן וכסף.

פעלו לפי כללי האתיקה שיאפרו לאתר שלכם לעשות רושם חיובי על הקהל כי בסוף יש אינספור אתרי עורכי דין כיום.

אתר אינטרנט של עורך דין הוא בסופו של דבר כלי למכירת שירותים, ככל הנראה שהעיצוב זה לא מה שירשים את הגולש.
חשוב להציג את השירותים השונים בצורה ברורה, וכמובן שלא להטעות את הגולש בתוכן מוטעה או משדל.

סרטוני תדמית המשבחים את העסק, שירותים אחרים שאינם בתחום עריכת הדין, תוכן מטעה או משדל, אסור לעורכי דין לסחור בלידים.

מומלץ להקים בלוג הנותן מידע מקצועי ורלוונטי לקהל, זוהי דרך מצוינת להגיע ללקוחות ששואלים שאלות משפטיות במנוע החיפוש של גוגל על בסיס מילות מפתח שונות.

מחירון לבניית אתר לעורך דין תנוע בין ₪3,500 ויכולה להגיע ל10,000₪.
המחיר תלוי בזמן הפיתוח, אפיון ועיצוב האתר.

יוסף טיראן

שמי יוסף טיראן, בן 28 ובעל עסק לשיווק דיגיטלי ובניית אתרים לעסקים עם מעל 3 שנות ניסיון בתחום. נווד דיגיטלי, עובד מטייל בעולם במטרה להגשים את החלומות שלי. התחלתי לכתוב מאמרים בנושאים שונים שאני אוהב בכדי לתת מידע והשראה לאנשים שמתעניינים בתחומי עניין שאני יוצר בתוך האתר שלי. אם יש לכם שאלות בכל אחד מן הנושאים שאני כותב כאן, תרגישו חופשי ליצור איתי קשר ואשמח לעזור בכל נושא!

שתפו:

יוסי אלוף ומקצועי ממליץ בחום!! מחירים נוחים לבעלי עסקים מתחילים.

google
Asaf Dagan
16/11/2021

יוסי נותן את הלב, משקיען, נותן יחס אישי וחם, ועושה מעל ומעבר. ממליץ מאוד!

google
Anna
07/11/2021

אני ממליצה על יוסי כמקצוען אמתי שיודע את העבודה ובן אדם טוב עם לב חם. שיתפתי פעולה עם יוסי מספר פעמים ואני מאוד מרוצה מהתוצאות. מומלץ לכולם!

מאמרים ומידע מקצועי
Load WordPress Sites in as fast as 37ms!
אפשר להשאיר
לי הודעה.

או שלחו לי הודעת וואטספ

שווה לעקוב!

האם אהבתם את התוכן שאני משתף?
הרשמו עכשיו לניוזלטר שלי ותהנו מעדכונים שוטפים בדוא״ל שלכם.