fbpx
סגירה

בלוג

עיצוב אתרים
בניית אתרים

עיצוב אתרים – מדריך מפורט עם יסודות בסיסיים

עיצוב אתרים עם ניסיון או בלי ניסיון דורש מאיתנו ידע בסיסי ותהליך פשוט בכדי לחסוך לנו כאב ראש וזמן. איך אני בעצם ניגש לעצב אתר בכדי לייצר את חווית המשתמש הנכונה והטובה ביותר? במדריך הבא אסביר לכם הכל על עיצוב אתרים ואפיון חווית משתמש.
בניית אתר לחברת נדל״ן
בניית אתרים

בניית אתר לחברת נדל”ן – אתר משכנע מהרגע הראשון

כיום חברות נדל״ן בארץ ובחו״ל מחויבות באתר אינטרנט שמציג את השירותים שהם מציעים, כל חברת נדל״ן שמכבדת את עצמה מחויבת להציג את הפרויקטים והנכסים שהיא מציעה לשוק הפרטי, בלי קשר לכך עסקים מודרניים לא יכולים להסתדר בלי אתר פורטפוליו שייצג אותם ברחבי באינטרנט.
?מהו ChatGPT
שיווק דיגיטלי

מה זה ChatGPT? ומה כל הרעש שנהיה ממנו?

באופן טבעי, בטח שמעתם על הצ'אטבוט ChatGPT, וכמובן, רבים התעניינו בו ובמה שהוא מסוגל לעשות. רובנו אפילו התנסנו בו בעצמנו. ChatGPT הוא צ'אט בוט של חברת OpenAI שהופיע בשנת 2022 והפך מיד לפופולרי. מדובר בשירות חינמי ואומרים עליו שהוא יכול לעשות כמעט הכל.
בניית דף נחיתה מקצועי
בניית אתרים

בניית דף נחיתה – איך להכפיל את כמות הפניות שלכם עם דף אחד?

המדריך לבניית דף נחיתה שיביא לעסק שלכם הרבה מעבר, במדריך הבא אפרט על בניית דף נחיתה, מה הוא עושה? והכי חשוב! איך הוא יכול למקסם את העסק שלכם.
וורדפרס נגד ויקס
בניית אתרים

וורדפרס נגד וויקס: איזו פלטפורמה מתאימה לאתר שלכם?

בחירת הפלטפורמה הנכונה לבניית אתר יכולה להיות מתעתעת. וורדפרס ווויקס הן שתיים מהאפשרויות הפופולריות ביותר, כתבתי עבורכם מאמר השוואה בין התכונות והפונקציונליות של כל פלטפורמה, תוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי איזו מהן מתאימה ביותר לאתר שלכם.
בניית אתר לחברות וארגונים
בניית אתרים

בניית אתר לחברות וארגונים – פיתוח אתר חדש ויוקרתי

אתר אינטרנט הוא לא רק הפנים של החברה. זוהי פלטפורמה העוזרת לעסקים בפתרון בעיות שונות. האתר מאפשר להגביר את יעילות המכירות, לשפר את התקשורת הפנימית והחיצונית, להגביר את המודעות למותג וכן להשיק מספר קמפיינים פרסומיים חדשים. לצד זאת, אתר אינטרנט משפר את המוניטין של הארגון ומושך לקוחות חדשים. כדי להפוך את האתר ליעיל ומוכר, בעת בניית אתר לחברות וארגונים צריך לעקוב אחר כמה כללים. מהם הכללים הללו וכיצד לבנות אתר עבור חברות וארגונים – נדבר על כך במאמר זה.
שיווק באינטרנט
שיווק דיגיטלי

שיווק באינטרנט – איך להטיס את העסק שלכם בדיגיטל?

שיווק באינטרנט זוהי דרך שמאפשרת לנו לשווק את העסק או המוצר שלנו בעזרת ערוצי שיווק שונים כמו קידום אתרים, קידום ברשתות החברתיות וכו׳, במאמר הבא אפרט לכם איך וניתן להתחיל לעשות שיווק באינטרנט.
קידום ברשתות החברתיות
שיווק דיגיטלי

קידום ברשתות החברתיות – איך מתחילים?

קידום ברשתות החברתיות יכולה לחשוף אותך ואת העסק שלך לקהל וללקוחות רבים! זוהי אחת מן ערוצי השיווק המובילות והחזקות היום שבעזרתה עסקים רבים הגיעו גבוה!
שיווק דיגיטלי לעסקים
שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי לעסקים – לכאלו שרוצים לצמוח ב10 דרגות

בשנים האחרונות האינטרנט השתנה באופן משמעותי וממשיך לשנות את הדרך שבה אנשים חיים ואת הדרך שבה הם מקבלים החלטות. הנישה העסקית אינה יוצאת דופן.
בניית אתר קטלוג
בניית אתרים

11 שלבים לבניית אתר קטלוג לעסק

עולם הפקת התוכן הדיגיטלי הוא עצום, ויש מגוון רחב של תוכן שמופק מדי יום, החל ממאמרי מערכת אופנתיים, וכלה בניוזלטר קהילתיים, במאמר הבא נתייחס לאופן בניית אתר קטלוג.

יוסף התותח עזר לי בקידום של כמה עסקים ושיפר לי את הנראות של האתר. התקשרות והזמינות איתו מתנהלת מצוין גם שהוא לא נמצא בארץ. תודה רבה :)

סופר מוכשר ושירותי , מומלץ בחום

בחור זהב, שירות אדיב, סבלני והכי חשוב סופר מקצועי!!!

מאמרים ומידע מקצועי

אפשר להשאיר
לי הודעה.

יש לכם שאלות? מחפשים בניית אתר | קידום אתר לעסק שלכם?
אני מאמין שאני יכול לעזור לכם.